گریه شهید سردار سلیمانی در آغوش قالیباف + فیلم
حجم ویدیو: 1.51M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

به گزارش رکنا، نوزدهم دی‌ماه، یادآور روز غم‌انگیزی برای سبزپوشان سپاه اسلام است؛ ۱۳ سال پیش سردار حاج احمد کاظمی فرمانده نیروی زمینی سپاه به همراه ده تن دیگر از معاونان این نیرو و فرماندهان سپاه اسلام، در اثر سقوط هواپیما به دلیل نقص فنی به آنچه سال‌ها در پی‌ آن بودند، رسیدند و به جمع یاران صدیق شهیدشان پیوستند.

آری؛ این مردان آسمانی جز شهادت برازنده‌شان نبود؛ خوشا به سعادت این پاکان از زمین رسته که با عزت و سرافرازی به آسمان پیوستند و عاقبت به خیر شدند.

شهید کاظمی از بدو حضورش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تا هنگام شهادت، نقش کلیدی در موفقیت‌ها و پیروزی‌ها در نبردهای نظامی و سایر پیشرفت‌های دفاعی داشت.

در این میان چه سخت و یا بهتر بگوییم چه درک‌‎نشدنی است حس سرداران به یادگار مانده از دوران دفاع مقدس همچون حاج قاسم سلیمانی و حاج محمدباقر قالیباف که شهادت همرزمان و رفقای شهیدشان، از همت و باکری و خرازی گرفته تا کاظمی و طهرانی‌مقدم را دیده‌اند و کماکان در آرزوی نوشیدن شربت گوارای شهادت برای ملحق شدن به آنان هستند.

در ادامه ویدئویی از گریه و غم سردار سلیمانی در آغوش همرزم‌اش محمدباقر قالیباف، در فراق شهید احمد کاظمی را مشاهده می‌کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 567743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟