ماجرایی که طرفداران جانی دپ را به وجد آورد

بر اساس شایعات منتشر شده در وبسایت‌های سینمایی جهان، احتمال دارد جانی دپ در فیلم بعدی بتمن به کارگردانی مت ریوز در نقش هیجان‌انگیز جوکر ظاهر شود. با توجه به این‌که جانی دپ استاد بازی در نقش‌های عجیب است، حضور او در نقش جوکر می‌تواند با استقبال گسترده هواداران سینما مواجه شود.

بعد از موفقیت فیلم "جوکر" در جوایز اسکار، بسیاری به این نکته اشاره کردند که از لحاظ زمانی نسخه آرتور فلک با بازی واکین فونیکس نمی‌‌تواند همان دشمن خونی بتمن باشد و حالا به نظر می‌‌رسد در قسمت جدید "بتمن"، چندین گزینه برای نقش جوکر در نظر گرفته شده‌‌ که جانی دپ هم یکی از آن‌‌هاست.

این در حالی است که به تازگی مدارک مختلفی درباره پرونده جانی دپ و همسر سابقش امبر هرد منتشر شده و هواداران هر کدام از این هنرمندان سعی دارند طرف مقابل را از حضور در پروژه‌های سینمایی حذف کنند. برای نمونه، پس از انتشار یک فایل صوتی و فاش شدن برخورد فیزیکی امبر هرد با جانی دپ، طرفداران جانی دپ کمپینی را تشکیل دادند تا عوامل فیلم "آکوامن" تصمیم به اخراج امبر هرد از قسمت دوم این فیلم بگیرد، اتفاقی که تاکنون نیفتاده است.

چندی پیش اخباری مبنی بر حضور جانی دپ در فیلمی درباره مایکل جکسون منتشر شد که مدیر برنامه جانی دپ این خبر را تکذیب کرد. نماینده جانی دپ گفت به‌رغم گزارش‌ها، نه خود جانی دپ و نه شرکت فیلم‌سازی‌اش، اینفینیتوم نیهیل، در ساخت فیلم موزیکالی که از زبان دستکش‌ مایکل جکسون روایت می‌شود، نقشی نداشته‌اند.

جانی دپ ماه گذشته میلادی برای حمایت و معرفی فیلم جدیدش "میناماتا" در کنفرانس مطبوعاتی فیلم در جشنواره فیلم برلین شرکت کرد. دپ در این فیلم در نقش دبلیو اوژن اسمیت عکاس مشهور جنگی بازی کرده است. این فیلم بر مبنای رویدادهای واقعی ساخته شده و داستان آن با تمرکز بر اسمیت ساخته شده است که در برابر شرکت قدرتمندی می‌ایستد که مسئول مسموم کردن مردم شهر میناماتا در ژاپن با جیوه در سال ۱۹۷۱ است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟