آخرین اخبار از وضعیت سلامت جمشید مشایخی +عکس

نادر مشایخی درباره آخرین وضعیت جسمی استاد مشایخی که در بیمارستان بستری است، اظهار داشت: پدر چند روز پیش به دلیل مشکل چسبندگی روده و سنگ صفرا به بیمارستان آمد و تحت عمل جراحی قرار گرفت که خوشبختانه عمل موفقیت آمیز بوده است. وی با اشاره به اینکه هر دو عمل روز پنجشنبه انجام شده، افزود: مشکل چسبندگی روده و سنگ کیسه صفرای برطرف شده است و خدا رو شکر در حال حاضر حال عمومی ایشان خوب است. 
فرزند جمشید مشایخی با بیان اینکه تغذیه پدر نیز به صورت عادی انجام می‌شود، ادامه داد: پدر بعد از چند روزی که استراحت مطلق داشت امروز توانست کمی قدم بزندو راه برود. 
مشایخی خاطرنشان کرد: پدر در حال حاضر دوران نقاهت را سپری می‌کند و به توصیه پزشکان باید تا هفته آینده در بیمارستان بستری باشد.
استاد مشایخی چندی پیش به دلیل مشکل کلیوی در بیمارستان بستری بود که بعد از درمان از بیمارستان مرخص شد، اما هفته گذشته بار دیگر به دلیل مشکل روده و صفرا در بیمارستان آتیه بستری شد. 
وی از چهره‌های ماندگار عرصه بازیگری است که از سال ۱۳۳۶ با نمایش «وظیفه پزشک» بازیگری را آغاز کرد و در سال ۱۳۴۴ با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما Cinema شد.
«گاو»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی»، «آوار»، «پدربزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم»، «سیزده ۵۹» از جمله فیلم‌های سینمایی است که مشایخی در آن ایفای نقش کرده است. 
استاد مشایخی در دوران بازیگری خود در سریال‌های تلویزیونی، چون «هزاردستان»، «داستان‌های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی (ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» بازی کرده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فساد اخلاقی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی لو رفت / او به زور به دختر 27 ساله تجاوز کرد! + تصویر

قتل فجیع حمیدالله کرامانی، محافظ افغانی رئیس جمهور + عکس

حمله داعش به روستای بی بی مریم

پسر فروغ فرخزاد درگذشت +عکس

مرگ وحشتناک کودک 6 ماهه همدانی با پنکه سقفی

اقدام شوم 3 مرد افغان با زن جوان شوهردار در پارک چیتگر

ناگفته های یک شرور اینستاگرامی از وحید مرادی +فیلم

دستگیری 4 شاخ اینستاگرامی تهران پس از قتل وحید مرادی

ادعایی جدید/ ماموران موساد شبانه وارد تهران شده و نیم تن اسناد هسته‌‌ای ایران را با خود بردند!؟

لحظاتی پیش رخ داد/ انفجار تروریستی در پارک شهر فاریاب

تجاوز پزشک مغز و اعصاب به بیماران زن و مرد!+عکس

مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

رفتار زننده داماد با عروس 18 ساله مشهدی سر سفره عقد / پدر قبل از عقد مرا به اتاق فرستاد!

کدخبر: 398356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟