تله فیلم «جان لیلی» به جنگل های دیلمان رسید

«جان لیلی» به جنگل های دیلمان رسید

کرامت پورشهسواری نویسنده و کارگردان «جان لیلی» در گفت و گو با بانی فیلم، با اعلام این خبر افزود: با توجه به گرمای هوا و شرجی بودن لوکیشن های جنگل تصویربرداری این فیلم به سختی ولی با پشتکار گروه سازنده پیش میرود. او اعلام کرد تا این لحظه علاوه بر بهادر زمانی بازیگر Actor نقش اصلی فیلم, فریده دریامج، محمدعمونژاد و صنم سرمد نیز جلو دوربین رفته اند و بزودی بازیگران دیگری به این گروه اضافه خواهند شد و پس از تکمیل شدن تصویربرداری در جنگل های سیاهکل گروه به ارتفاعات دیلمان منتقل شده و تصویربرداری در انجا ادامه پیدا میکند.به گفته ایشان تصویربرداری این فیلم تا هفته آینده در شمال کشور ادامه یافته و آنگاه گروه برای ادامه کار راهی تهران و یکی از شهرهای جنوبی کشور خواهند شد. در خلاصه قصه این فیلم آمده است:

«جان لیلی» به کارگردانی کرامت پورشهسواری در جنگل های سیاهکل جلو دوربین رفت.«جان لیلی» به جنگل های دیلمان رسید

در خلاصه داستان آمده است: ننه آقا پیرزنی مهربان و دوست داشتنی است که از محبوبیت زیادی در بین اهالی روستا برخوردار است. او به تنهایی در یک روستای زیبای شمالی زندگی میکند و مدتی است که از تنها پسر خود که مرزبان می باشد خبری ندارد.در این شرایط همرزم و دوست صمیمی یحیی که حامل خبر مهمی میباشد وارد روستا شده و از رسیدن به ننه آقا مردم روستا متوجه میشوند که یحیی شهید شده و اینک پیکر او دست اشرار است. آنها سعی میکنند مانع رسیدن این خبر به ننه آقا شوند زیرا دوست ندارند غم ننه آقا را ببینند و اعتقاد دارند ننه آقا که در جوانی نیز شوهر خود را در دفاع مقدس از دست داده است نمی تواند این غم را تحمل کند.سرانجام قصه مسیر جدیدی را پیدا کرده و آبستن حوادث Accidents ویژه ای میشود.

«جان لیلی» به جنگل های دیلمان رسید

عوامل: تهیه کننده و کارگردان: کرامت پورشهسواری. مجری طرح: مهدی افشار. مدیرتولید: پویانوری. جانشین تولید: شهرام صمدزاده. مدیرتدارکات: محمدرضا حسینی. مدیربرنامه ریزی: علیرضا افرار. مدیرنورو تصویر: مهدی افشار. دستیاراول تصویر: جواد رنجبر.طراح گریم: پیام ابوالحسنی. طراح صحنه: ابتین برقی. صدابردار: هادی بهشتی پور. تدوین: امیر رضا پورعباس. صداگذار: آرش اسحاقی

«جان لیلی» به جنگل های دیلمان رسید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

علیرضا فغانی خانم خارجی را در آغوش کشید + تصاویر

عکس بی حجاب مائد هژبری که برای رقص در کنسرت از ایران فرار کرد + جزئیات

تمساح ها صف ایستادند تا پدر و پسر را بخورند! + تصویر

آرایش دخترانه منصور 17 ساله برای بی حیایی در مجالس زنانه

اولین پدری که مانند مادر به نوزادش شیر داد! + عکس

زنده زنده سوختن مردی داخل پژو در تبریز!

مسافران مرموز تهران دزدان 20 کیلو شمش طلای شوشتر بودند + تصاویر

لحظه له شدن فجیع مردی زیر قطار+ تصویر

سمانه از همان 21 سالگی مسیر اشتباهی رفت

نازنین 16 ساله بود که فرشاد او را به مسافرخانه کشاند!

مچ زنم را با مرد غریبه را در شرایط خیلی بد در پارکنیگ گرفتم

این 2 زن معروف شبیه هم مُردند ! + عکس

این مرد کلی جراحی زیبایی کرد تا انسان نباشد + عکس

تتلو به ترکیه رفت تا به آرزویش برسد! + جزییات

 

کدخبر: 397390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟