رونمایی از آنونس زادبوم پس از گذشت 8 سال +فیلم
حجم ویدیو: 12.92M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39

فیلم سینمایی «زادبوم» ساخته ابوالحسن داوودی که پیش از این ٨ سال امکان نمایش نداشت از ١٨ مرداد ماه اکران عمومی می‌شود.این فیلم همچنین به تازگی در آستانه اکران عمومی توسط حوزه هنری تحریم شده است.
«زادبوم» در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمده است و از میان ۶ نامزد سیمرغ بلورین این رویداد، سیمرغ بهترین فیلمنامه و سیمرغ بهترین موسیقی متن را دریافت کرد و همچنین در بخش بین الملل جشنواره نیز به عنوان بهترین فیلم پلاک طلایى سیمرغ و سیمرغ نگاه ملى را از آن خود کرد.

زادبوم
در این فیلم که فیلمبرداری آن در کشور آلمان، امارات و ایران انجام شده است، بازیگرانی چون عزت‌ الله انتظامی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، بهرام رادان، پگاه آهنگرانی، مهدی سلوکی، احمد کاوری، هوشنگ توکلی، علی مردانه و بازیگران آلمانی اولریکه کارگوس، رناته بیلیب‌ترو و هنده کلاین به ایفای نقش پرداخته‌اند.

زادبوم
داستان «زادبوم» درباره ارتباط شخصیت هاى اصلی فیلم با زادگاه، خانواده، سیاست و هویت گمشده‌اشان در شرایط اجتماعی جامعه است. فیلم درباره خانواده اى ازهم پاشیده است که هرکدام در گوشه اى از دنیا زندگى مى کنند و وقایعى آن‌ها را دوباره گرد هم مى آوردبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 290182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟