معشوقه‌های پنهان رئیس جمهورهای معروف را ببینید و بشناسید + عکس

افراد معروف همیشه درگیر شایعه‌هایی در زندگی خود هستند. این شایعه‌ها گاهی اثبات می‌شود و آن‌ها را با دردسرهایی روبرو می‌کند و از محبوبیت آن‌ها می‌کاهد. در این مقاله در بنیتا درباره‌ی معشوقه‌های روسای جمهور معروف می‌خوانید. گویا این افراد چندان هم در زندگی مشترک خود وفادار نبوده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید.

بیل کلینتون و مونیکا لوینسکی

معشوقه‌های پنهان رئیس جمهورهای معروف

رئیس جمهور سابق آمریکا، بیل کلینتون با یکی از کارآموزان کاخ سفید به نام مونیکا لوینسکی در ارتباط بود. او در سال ۱۹۹۶ به این رابطه اعتراف کرد. با این حال، این‌بار دفعه‌ی اول یا آخرش نبود.

جان اف کندی و جودیت کمپبل اکسنر

معشوقه‌های پنهان رئیس جمهورهای معروف

فرانک سیناترا، خواننده‌ی آمریکایی در دهه‌ی ۱۹۶۰ او را به جودیت معرفی کرد. آنها در لاس‌وگاس رابطه‌ی خود را آغاز کردند و تا دو سال به این رابطه ادامه دادند. پس از انتخاب کندی به عنوان رئیس جمهور، بارها به دیدار او در کاخ سفید رفت. اسناد و مکالمات تلفنی این رابطه بعدها منتشر شد.

جورج دبلیو بوش و جنیفر فیتزجرالد

معشوقه‌های پنهان رئیس جمهورهای معروف

جورج بوش در کاخ سفید با جنیفر آشنا شد. جنیفر معاون اول تشریفات کاخ سفید بود. به جنیفر «همسر دوم رئیس جمهور» نیز می‌گفتند و او در چندین سفر جورج دبلیو بوش را همراهی کرد درحالی‌که باربارا بوش همراه او نبود. این رابطه به افسردگی باربارا منجر شد و او تمام نامه‌های عاشقانه‌اش را سوزاند.

جان اف کندی و مریلین مونرو

معشوقه‌های پنهان رئیس جمهورهای معروف

به نظر می‌رسد جان اف کندی مرد رمانتیکی بوده. او پس از افشای رابطه‌اش با مریلین مونرو، ستاره‌ی هالیوودی با مشکلات زیادی مواجه شد. گفته می‌شود این رابطه در خانه‌‌ی بینگ کروسبی، خواننده و هنرپیشه‌ی آمریکایی آغاز شد و تا وقتی که خود مریلین مونرو به همسر کندی درباره‌ی این رابطه گفت ادامه پیدا کرد.

بیل کلینتون و جنیفر فلاورز

معشوقه‌های پنهان رئیس جمهورهای معروف

رابطه‌ی بیل کلینتون با فلاورز در سال ۱۹۹۲ در زمانی برگزاری کمپین ریاست جمهوری کلینتون آشکار شد. جنیفر فلاورز در این افشاگری از رابطه‌ی ۱۲ ساله‌اش با کلینتون در دورانی که متاهل بود گفت. پس از اینکه کلینتون این رابطه را انکار کرد، فلاورز مکالمات تلفنی خود با کلینتون را منتشر کرد. کلینتون پس از انتشار این مکالمات، در سال ۱۹۹۸ به این رابطه اعتراف کرد.

وارن جی هاردینگ و کری فولتون فیلیپس

معشوقه‌های پنهان رئیس جمهورهای معروف

رابطه‌ی این دو در زمان خودشان بسیار معروف بود. هاردینگ در زمان شروع رابطه یک سناتور بود و پس از اینکه به مقام ریاست جمهوری رسید این رابطه به پایان رسید و کری او را تهدید به افشاگری کرد.

جان اف کندی و الن رومش

معشوقه‌های پنهان رئیس جمهورهای معروف

باز هم جان کندی و یک معشوقه‌ی دیگر. او به دلیل شباهت الن به الیزابت تیلور به او علاقمند شد. الن در میهمانی‌های خصوصی کاخ سفید شرکت می‌کرد و شایعاتی مبنی بر اینکه او جاسوس Spy آلمان است بر سر زبان‌ها افتاد. اما این ادعا هیچ وقت ثابت نشد.

لیندون جانسون و هلن جی داگلاس

معشوقه‌های پنهان رئیس جمهورهای معروف

لیندون زمانی‌که رابطه‌اش را با هلن آغاز کرد، نماینده‌ی مجلس بود و هلن که هنرپیشه بود، به عنوان نماینده کار خود را آغاز کرده بود. به نظر می‌رسید همسر رئیس جمهور از این رابطه با خبر شده اما همیشه باور داشت که لیندون جانسون به سمت او باز می‌گردد.

فرانکلین روزولت و لوسی مرسر

معشوقه‌های پنهان رئیس جمهورهای معروف

مرسر و روزولت از اواخر دهه‌ی ۱۹۱۰ تا زمان مرگش در سال ۱۹۴۵ با یکدیگر رابطه داشتند. النور همسر روزولت، هنگامی‌که از این رابطه باخبر شد، او را مجبور کرد لوسی را از زندگی‌اش خارج کند اما او تا آخر عمر به دیدن لوسی ادامه داد.

آیزنهاور و کی سامرزبای

معشوقه‌های پنهان رئیس جمهورهای معروف

کی، منشی و راننده‌ی آیزنهاور در طول جنگ جهانی دوم بود. این رابطه که مربوط به قبل از دوران ریاست جمهوری آیزنهاور است، خیلی زود تبدیل به یک رابطه‌ی عاشقانه شد. تنها سند رابطه‌ی آن‌ها یک کتاب است که کی سامرزبای زمانی‌که از سرطان رنج می‌برد نوشت.

جان اف اکندی و میمی الفورد

معشوقه‌های پنهان رئیس جمهورهای معروف

گویا تعداد معشوقه‌های جان اف کندی از بقیه‌ی روسای جمهور بیشتر بوده است. میمی الفورد در کاخ سفید کارآموز بود و هنگامی که جان اف کندی او را به مهمانی‌های خصوصی کاخ سفید دعوت کرد تنها ۱۹ سال داشت. ۱۸ ماه بعد، جان اف کندی او را رها کرد.

توماس جفرسون و سالی همینگ

معشوقه‌های پنهان رئیس جمهورهای معروف

شاید این جنجالی‌ترین رابطه‌ی عاشقانه‌ی در میان روابطی که اشاره کردیم باشد. جفرسون با یک برده رابطه برقرار کرد و این دو صاحب ۶ فرزند شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 268041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟