«طعمه» جدید بازیگر زن سینما + عکس

پیترز زمانی زندگی شاد و خوشبختی داشت و داوطلبانه در مدرسه دخترش فعالیت می‌کرد تا آن که طعمه نقشه شوم والدین همکلاسی‌های دخترش می‌شود و همزمان فاجعه‌ای باورنکردنی در زندگی چندین خانواده رخ می‌دهد. رابرتس 48 ساله تهیه‌کنندگی این پروژه سینمایی را نیز برعهده دارد.

به گزارش «ددلاین»، رابرتس بازیگر برنده اسکار که به تازگی کمدی موفق «روز مادر» (Mother’s Day) را بر پرده سینماها داشته و این روزها مشغول بازی در فیلم «اعجاز» با نقش‌آفرینی جیکوب ترمبلی بازیگر خردسال درام تحسین‌شده «اتاق» است، قصد دارد در فیلمی واقعیت‌محور با عنوان «طعمه» جلوی دوربین برود.

ماجرا از جایی شروع می‌شود که والدین یکی از دانش آموزان مدرسه – جیل و کنت ایستر – در اتومبیل پیترز مواد مخدر و قرص جاسازی می‌کنند تا او را از ریاست انجمن اولیا و مربیان برکنار کنند و آبرویش را ببرند. پیترز خیلی زود متوجه می‌شود طعمه چه توطئه شومی شده و علیه ایسترها که هر دو به کار وکالت اشتغال داشتند دست به شکایت می‌زند. انتقام‌گیری میان خانواده پیترز و ایستر تبدیل به فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر می‌شود که جز آبروریزی و خسارت مالی و معنوی برای دو خانواده نتیجه دیگری در پی ندارد.

زندگی پرحادثه کلی پیترز همچنین اخیرا دست‌مایه ساخت یک سریال تلویزیونی شش قسمتی قرار گرفته که سناریوی آن توسط کریستوفر گوفارد نویسنده نشریه «لس آنجلس تایمز» نوشته شده است. اما جدیدترین پروژه سینمایی بازیگر 48 ساله با الهام از کتاب «گیرت می‌اندازم! مواد مخدر، دروغ و ارعاب مادری از انجمن اولیا و مربیان» به قلم سم رول تهیه و تولید خواهد شد و این در حالی است که کارگردان پروژه هنوز مشخص نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

اشک های پسر دانشجو در دادگاه قتل هم کلاسی

پیامک جان دو نوزاد را گرفت + عکس

قتل پسرخوانده برای انتقام جدایی از همسر + عکس

به شوهرم گفتم با بهنام دوست شدم طلاقم بده قبول نکرد / حتی بهنام هم با او صحبت کرد ولی ... + عکس

وقتی که سوپراستار های زن سینما پسر جوانی را غافلگیر کرد! +عکس

نمایی متفاوت از لباس های رنگارنگ 3 بازیگر زن +عکس

خواننده مشهور ترک از شوهر ایرانی اش جدا شد! +عکس

 

کدخبر: 225421 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟