عید امسال پر از دزدهای بدشانس بود ! / پلیس تهران خبر داد

به گزارش اختصاصی رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در خصوص روز طبیعت به خبرنگار ما گفت: با توجه یه شیوع کروناویروس در کشور و پایتخت و دستور عملی که از سوی ستاد مبارزه با کرونا اعلام شد از ساعت ۵ صبح امروز ۱۳ فروردین ماه تمام نیروی پلیس و یگان امداد در همه تفرجگاه‌ها ‌و پارک‌ها ‌و حتی فضاهای سبز حضور پیدا کردند.

وی افزود: با توجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خوشبختانه شهروندان در پایتخت همکاری لازم را داشته و با رعایت قوانین و توصیه‌های لازم روز طبیعت را در خانه‌هایشان گذراندند تا به امید خدا با قطع شدن زنجیره کرونا ویروس در روزهای بعد شاهد کاهش مبتلایان و شکست کرونا ویروس باشیم.

سرهنگ موقوفه‌ای ادامه داد: تعداد خیلی کمی از مردم قصد ورود به تفرجگاه‌ها داشتند که با تذکر ماموران به خانه‌هایشان بازگشتند که جای تشکر از این همکاری مردم با پلیس دارد.

جانشین رییس پلیس پیشگیری پایتخت عنوان داشت: تفرجگاه‌ها ‌ پارک‌های بزرگ و کوهستانی مثل چیتگر، دربند، سرخه‌حصار و... از روزهای قبل بسته و تا زمانیکه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام نکند هیچ یک از شهروندان اجازه ورود به این تفرجگاه‌ها ندارند و پارک و بوستان‌های دیگر تا پایان روز طبیعت مسدود هستند که امیدواریم مردم با رعایت و نرفتن به این محل‌ها در شکست کرونا نقش آفرینی کنند.

فعالیت مجرمان در نوروز ۹۹

سرهنگ موقوفه‌ای در خصوص فعالیت مجرمان در نوروز ۹۹ به رکنا گفت: وقوع جرائم از قبیل سرقت منزل، خودرو، اماکن و لوازم داخل خودرو با توجه به شیوع کرونا ویروس نسبت به سال قبل کاهش نداشته و تنها آمار دستگیری سارقان و کشف اموال سرقتی نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی در پایان گفت: پلیس به صورت شبانه روز در خدمت مردم است تا امنیت را در شهر بیشتر و کار را برای سارقان سخت کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 555512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟