حجم ویدیو: 2.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

به گزارش خبرنگار رکنا سردار حسین رحیمی در جریان طرح رعد 26 درباه ماجرای جنجالی دستگیری دختر جوان در پارک پلیس گفت: چند جوان رفتار هنجارشکنانه داشتند و مردم با پلیس تماس گرفتند و  گشت کلانتری در محل حضور پیدا کردند و به ماجرا رسیدگی کردند.

با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد چند جوان رفتار ناشایستی انجام میدهند،که بلافاصله جانشین کلانتری برای ارشاد به محل اعزام شده و در گام اول طبق شهادت مردم به این چند جوان تذکر داده می شود تا شئونات را رعایت بکنند اما متاسفانه آنها اقدام به توهین و پرخاشگری می‌کند و به سمت ماموران حمله ور می شوند.

وی در ادامه افزود پس از این ماجرا مأموران قصد انتقال جوانها را به کلانتری داشتند.این جوانان حالت عادی نداشتند و معلوم نیست که مصرف مواد داشته اند یا خیر.

رحیمی درباره اینکه آیا این افراد دستگیر شده‌اند، گفت: پنج نفر شامل سه مرد و دو زن جوان بازداشت شده و همچنان نیز در بازداشت پلیس هستند. جرم آنها خودداری از عمل به دستور پلیس، هنجارشکنی و درگیری با مأمور و نیز کشف حجاب است و همچنان نیز در اختیار پلیس هستند.

رحیمی درباره اینکه آیا با مأموران متخلف نیز برخورد شده است، گفت: جانشین کلانتری و یکی از مأموران کلانتری در این ماجرا بازداشت و از سمت خود عزل شده‌اند.

رحیمی درباره اینکه چرا از مأمور زن در این ماجرا استفاده نشد، خاطرنشان کرد: گزارش ما از ۱۱۰ به کلانتری واصل شده و بنا نیز بر برخورد نبوده و همکاران ما برای تذکر به این منطقه رفته بودند که آن درگیری پیش آمد.

رییس پلیس پایتخت درباره اینکه آیا رفتار پلیس مستندسازی می‌شود گفت: ما رفتار مامورانمان را مستندسازی می‌کنیم اما در این مورد دوربین نداشتیم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 484739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟