سردار محمدیان : توفیقات  بانک قوامین در استان البرز خوب است

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان در همایش سراسری کارکنان بانک قوامین شعب استان البرز که با حضور مدیر کل و کارکنان این بانک برگزار شد گفت: توجه به افزایش ضریب امنیتی شعب قوامین ، سارقان را در اقدامات مجرمانه ناکام می گذارد.

وی با اشاره به توفیقات خوبی که بانک قوامین بدست آورده است گفت:نیروی انتظامی آمادگی این را دارد تا به نحو احسن در خدمت این بانک باشد.

سردار محمدیان با اشاره به پیامک های ارسالی از طرف بانک برای مشتریان گفت:بانک ها باید مراقب باشند تا پیامک های اشتباهی برای مشتریان و سپرده گذاران ارسال نشود چراکه این خود ممکن است موجب ایجاد تنش در بین مشتریان شود.

وی با اشاره به این که اقدامات خوبی در خصوص پیشگیری از سرقت Stealing مسلحانه انجام شده است گفت:با سرمایه گذاری انجام شده شاهد کم ترین وقوع سرقت های مسلحانه از بانک ها در سال گذشته درسطح استان بودیم .

فرمانده انتظامی استان در پایان سخنان خود اظهار داشت:پیشنهاد می دهیم از طریق سیستم پیامکی بانک قوامین پیام های آموزشی در راستای افزایش سطح آگاهی مشتریان و پیشگیری از وقوع سواستفاده های احتمالی و سرقت از حساب ها صورت گیرد که این امر می تواند نقش بسزایی در کاهش سرقت ها داشته باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟