آمادگی پلیس برای برقراری امنیت

به گزارش رکنا، سرهنگ سلطان محمدی فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان در حاشیه بازدیدازایستگاه راهنمای مسافران نوروزی شهرستان سپیدان بیان داشت: در شهرستان سپیدان برای رفاه مسافران نوروزی چندین ایستگاه پلیس Police مستقر شده و هرایستگاه به اندازه یک پاسگاه انتظامی است.
وی ادامه داد: در این ایستگاه‌ها علاوه بر راهنمای مسافران بروشور و تراکت و آموزش‌های لازم برای مسافران ارائه می‌شود.
سرهنگ محمدی تصریح کرد: با توجه به شعار امسال ناجا در خصوص آرامش و نشاط بهاری با قانون‌مندی و نظم اجتماعی اظهار امیدواری کرد: با همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در ایجاد نظم و امنیت در خدمت مردم باشیم.
فرماندهی انتظامی شهرستان سپیدان از شهروندان و مسافران نوروزی خواست تا هرگونه انتقاد، شکایت و یا تقدیر با شماره ۱۹۷و همچنین با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.
وی امنیت را یک محصول اجتماعی خواند و ادامه داد: این امنیت با مشارکت مردم به دست آمده و مشارکت مردمی را دنبال می‌کنیم.
سرهنگ محمدی از آماده‌باش پرسنل نیروی انتظامی در ایام نوروز خبر داد و تاکید کرد: شهرستان سپیدان یکی از شهرهایی است که همواره در ایام نوروز میزبان تعداد زیادی از مسافران است و به همین دلیل از امنیت بالایی برخوردار است و پلیس نقش بسزایی در ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی وهمه شهروندان خواهد داشت.
وی ازهمه مسافران خواست تا از نگهداری وسایل قیمتی از جمله زیور آلات در داخل خودرو پرهیز کرده و به افراد ناشناس اعتماد نکنند و در حد امکان برای خرید از کارت‌های اعتباری استفاده کرده و در صورت هرگونه مزاحمت به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 368419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟