نقشه شوم دختر 25 ساله برای کارخانه دار تهرانی+ عکس

 فردی به کلانتری 133 شهرزیبا مراجعه کرد و گفت که خدمتکار منزلش همراه دو مرد جوان، قسمتی از اموال منزلش را به ارزش تقریبی 20 میلیون تومان سرقت کرده اند.
مالباخته که یک کارخانه دار تهرانی است در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از حدود دو سال پیش، خانم جوانی به نام نگار به عنوان خدمتکار در منزل بنده مشغول به کار شد و طی این مدت هیچ مشکلی با ایشان نداشتیم و همین موضوع باعث اعتماد کامل بنده و اعضای خانواده ام به وی شده بود. تا اینکه روز 5 اردیبهشت ماه، داخل اتاق خودم مشغول به کار بودم که "نگار" یک لیوان آبمیوه برایم آورد. به محض نوشیدن آبمیوه، دچار سردردِ شدید و سرگیجه شدم. در همین زمان دو نفر آقا وارد منزل شدند و پس از بستن دست و پاهایم، اموالم را از قبیل وجوه نقد، اوراق بهادار، وجه نقد و ... را به ارزش تقریبی 20 میلیون تومان سرقت کرده و فرار کردند.
با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی موفق به شناسایی محل سکونت "نگار" 25 ساله در منطقه خزانه شدند. سپس با مراجعه به این محل اطلاع پیدا کردند که "نگار" همزمان با سرقت از این محل نیز فرار کرده است. در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که "نگار" از چندی پیش با فردی به نام "علی" آشنا شده و قصد ازدواج با یکدیگر را دارند.
با شناسایی "علی 32 ساله، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که وی نیز شخصا در سرقت حضور داشته است که بلافاصله محل کار "علی " در رستورانی در محدوده بزرگراه شهید حقانی به عنوان پیک موتوری شناسایی، در اواخر اردیبهشت ماه دستگیر و در ادامه با شناسایی محل سکونتش در منطقه خزانه و بازرسی از آن تمامی اموال سرقت شده از منزل مالباخته کشف و توقیف شد.
با اعتراف "علی" به مشارکت یکی از دوستانش به نام "احسان" 36 ساله در انجام سرقت، احسان نیز در محدوده میدان امام حسین (ع) دستگیر و پس از مواجه حضوری با "علی" و اطلاع از اعتراف صریح همدستش، صراحتا به مشارکت در سرقت اعتراف کرد. سرانجام "نگار" نیز به عنوان طراح اصلی سرقت، دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شد.
"نگار" به عنوان سرکرده گروه و طراح اصلی سرقت، در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از حدود دو سال پیش به عنوان خدمتکار در منزل شاکی مشغول به کار شدم و طی این مدت اطلاعات دقیق و کاملی در خصوص میزان درآمد وی، محل نگهداری طلا و جواهرات و وجوهات نقدِ داخل خانه و .... پیدا کرده بودم تا اینکه چندی پیش، در حالیکه برای صرف غذا به رستورانی در محدوده بزرگراه حقانی رفته بودم، با علی آشنا شدم و در ادامه به یکدیگر علاقه مند شدیم. تصمیم گرفتیم با یکدیگر ازدواج کنیم و به منظور تهیه هزینه های زندگی، پیشنهاد سرقت از خانه شاکی پرونده را مطرح کردم. تصور بر آن بود که پول زیادی از سرقت به دست خواهیم آورد اما در زمان انجام سرقت اطلاع پیدا کردیم که تنها چند میلیون تومان بیشتر در خانه وجود ندارد که نهایتا با سرقت این مبلغ و مقداری اوراق بهادار و ... از محل فرار کردیم.
سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با عنایت به کشف کلیه اموال سرقت شده و اعتراف صریح متهمان به ارتکاب سرقت، متهمان همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی که هر سه نفر آنها با قرار صادره روانه زندان شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

انتقام جویی علت قتل سلاله دختر بچه 5 ساله ترکمن است / علت مرگ خفگی است +عکس قاتل

وقتی تصویرثریا همسرم را در آغوش مرد غریبه دیدم راز بی محلی های او را فهمیدم

از پنجره فرار کردم و تاصبح در خیابان پرسه می زدم / شوهرم نیمه شب به سراغم آمد!

اولین عکس از قاتل سلاله کودک 5 ساله ترکمن+ عکس

دفن جسد منستب به رضاشاه در جای نامعلوم؟!

فوری / قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی دستگیر شد

اسناد جالب درباره شیوه مومیایی کردن رضاشاه / برای اولین بار انتشار می یابد + تصاویر

ناگفته های تکاندهنده دختر ماهشهری از شکنجه های پدر و نامادری اش + فیلم 16+

درخواست طلاق از مردی که ماشین لوکس نخرید

قاتل سلاله دختربچه 5 ساله گلستانی یک شرور بود + عکس و جزئیات

قتل عام یک زن و 2 فرزند خردسالش / شادی 7 ساله و برادرش بی رحمانه در حمام کشته شدند + عکس

فاجعه برای زن جوانی که می‌خواست به همسایه‌اش کمک کند +عکس16+

قتل ناموسی در تبریز / پسر زن بیوه اردشیر را آتش زد!

 

کدخبر: 87127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟