قتل هولناک برادر با میله آهنی در تهران / برادرم وکالت نامه تام از مادرم داشت!

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از دی ماه سال ۹۹ به دنبال پیدا شدن جسد خونین یک مرد جوان در حاشیه کهریزک آغاز شد .شواهد نشان می داد این مرد با ضربه های جسم سخت به سرش از پا درآمده و احتمالاً شبانه جسدش در بیابان رها شده است .جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران برای افشای راز جنایت  به تکاپو افتادند .

شواهد نشان می‌داد قربانی مرد ۳۵ ساله ای به نام آرش است  که همسرش ناپدید شدن وی را به پلیس اطلاع داده است.ماموران پلیس به تحقیق از خانواده آرش پرداختند و دریافتند وی از مدتی قبل با برادر بزرگش افشین درگیر بوده است .

با افشای این ماجرا افشین 40 ساله ردیابی و بازداشت شد و به درگیری با برادرش اعتراف کرد .

وی گفت: آرش سر مادرمان را کلاه گذاشته و از او کالت نامه تام گرفته بود .مادرمان وقتی متوجه این ماجرا شد به او  اعتراض کرد. به همین خاطر ما از او خواستیم تا وکالتنامه را برگرداند .اما آرش قبول نمی کرد و این موضوع باعث درگیری میان من و برادرم شده بود. آخرین بار هم سر این موضوع با او درگیر شدم و او را در غیاب زن و بچه اش کشتم. سپس جسد را با ماشین به حاشیه کهریزک بردم و رها کردم.

 به دنبال اعتراف های این مرد و بازسازی صحنه جرم برایش کیفرخواست صادر و پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .

اعلام گذشت همسر و مادر قربانی

در ابتدای جلسه مادر قربانی و همسرش که قیم دو فرزند خردسالش بود اعلام گذشت کردند .

مادر قربانی در حالی که اشک می ریخت گفت: پسرم به خاطر من برادرش را کشت و من راضی به مرگ پسر دیگرم نیستم .به همین خاطر بدون قید و شرط رضایت می‌دهم و از خون پسر کوچکم گذشت میکنم.

 سپس متهم  به دفاع پرداخت و گفت :آرش  سرمادر مان را کلاه گذاشته و از مادرمان وکالتنامه گرفته بود .او می خواست همه اموال پدریمان را به نام خودش سند بزند. به همین خاطر چند بار با او صحبت کردم تا وکالت را پس دهد .اما قبول نمی‌کرد .آخرین بار شب یلدا بود که برای صحبت کردن به خانه آرش رفتم اما او در خانه تنها بود .ما در غیاب همسر و فرزندانش با هم درگیر شدیم و او به من فحاشی کرد .من هم در اوج خشم با میله آهنی که در گوشه اتاق قرار داشت چند ضربه به سرش زده .

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود ادامه داد :باور کنید در آن لحظه  را کنترل اعصابم را از دست داده بودم و چیز زیادی از ماجرا به خاطر ندارم. فقط می دانم وقتی با جسد خونین برادرم روبه رو شده آن را سوار ماشین کردم و به بیابان های کهریزک بردم. من از قتل برادرم پشیمان هستم و قول میدهم آینده برادرزاده هایم را تامین کنم .من شرمنده آنها هستم .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند  تا با  توجه رضایت اولیای دم  از جنبه عمومی جرم برای افشین حکم صادر کنند. وی طبق قانون به 3تا 10 سال زندان محکوم خواهد شد.

کدخبر: 816816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟