دزدان 5 میلیاردی تومانی 3 برادر بودند ! / در کرمان فاش شد

به گزارش رکنا به نقل از روزنامه خراسان، به دنبال  افزایش سرقت از منازل شهروندان، با توجه به حساسیت موضوع با دستور سرهنگ یدالله حسن پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان ، مراتب در دستور کار نیروهای پلیس آگاهی  قرار گرفت.

ماموران در ادامه با انجام اقدامات گسترده پلیسی و رصدهای اطلاعاتی سه سارق سابقه دار را که برادر بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ حسن‌پور با اشاره به اعتراف متهمان به انجام ۳۳ فقره سرقت منزل به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال تصریح کرد: این سه سارق با پرسه زدن در محله های شهر و اطمینان از خالی از سکنه بودن منازل ویلایی از طریق پنجره های فاقد حفاظ، تراس یا هر نوع منفذ قابل عبور در پشت بام یا زیر سقف وارد منزل شهروندان می شدند و وسایل منزل را سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز از دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با کشف۴۹ فقره سرقت در «شهرک ایرانمنش» خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی اظهار کرد: در پی افزایش  وقوع  سرقت  لوازم  داخل خودرو در حاشیه جنوب غربی شهر کرمان، چند واحد گشتی از کلانتری ۱۹ شهرک ایرانمنش به صورت نامحسوس در این منطقه مستقر شدند.

 وی افزود: نیروهای این  کلانتری با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی سه  سارق سابقه دار را شناسایی و آنان را هنگام ارتکاب سرقت یک دستگاه خودرو دستگیر کردند. در ادامه نیز دو  سارق دیگر مرتبط با آنان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

 این مسئول انتظامی با اشاره به کشف تعداد زیادی اموال سرقتی از مخفیگاه این متهمان گفت: اعضای این باند پنج نفره در تحقیقات پلیس به انجام۴۶ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و یک فقره سرقت مغازه و دو فقره سرقت خودرو که قصد اوراق آن ها را داشتند، اعتراف کردند.

کدخبر: 807172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟