قتل بچه گانه مرد کاشی کار در خیابان بنی هاشم + عکس بازسازی صحنه قتل

به گزارش رکنا، ساعت ۱۱ ظهر 13آبان ماه سال ۱۴۰۰ به ماموران کلانتری ۱۲۰ سید خندان خبر رسید ، درگیری 5 جوان در خیابان بنی هاشم ،نبش خیابان لاله به خون کشیده شده و در آن درگیری مرد ۳۲ ساله ای به نام جلال زخمی شده است .

وی که به بیمارستان منتقل شده بود تحت درمان قرار گرفت اما به خاطر شکستگی جمجمه خونریزی ناشی از آن  به کما رفت.

برادر جلال که شاهد درگیری خونین بود  به مأموران گفت: من مقابل مغازه برادرم ایستاده بودم که راننده پرایدی را دیدم که قصد داشت خودرواش را پارک  کند. او هنگام پارک خودرو با موتوری که در گوشه‌ای متوقف شده بود برخورد کرد و من با آنکه نمی دانستم صاحب موتور سیکلت چه کسی است  به او اعتراض کردم. اما او و دو پسر دیگر که همراهش بودند به سمتم حمله ور شدند . همین موضوع باعث درگیری  میان ما شد .برادرم که از داخل مغازه سر و صدای ما را شنیده بود بیرون آمد. اما راننده پراید با میله ای که از صندوق عقب ماشینش  بیرون آورده بود ضربه ای به سر برادرم زد و گریخت.

دوربین های مداربسته

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داده بود مأموران به  ردیابی راننده پراید پرداختند و مشخص شد  دوربین های مداربسته خیابان، صحنه درگیری  را ضبط کرده است.

ماموران با  بازبینی فیلم دوربین مداربسته در یافت عامل جنایت صاحب خودرو،  مرد ۳۰ ساله ای به نام ساسان است. ماموران پلیس به استعلام پلاک خودرو وی پرداختند اما دریافتند ساسان بلافاصله پس از درگیری به مکان نامعلومی گریخته است .

دوماه از درگیری خونین گذشته بود که جلال به خاطر شدت جراحات روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

با مرگ این مرد ،تحقیقات پلیسی وارد فاز تازه ای شد و در حالی که نزدیک به پنج ماه از درگیری خیابانی گذشته بود ماموران رد ساسان  را در یکی از شهرهای غربی کشور یافتند و  وی را بیستم فروردین ماه امسال ردیابی و بازداشت کردند .

ساسان به درگیری خیابانی اعتراف کرد و مدعی شد قصد داشته چند روز دیگر خودش را تسلیم پلیس کند . برادر ساسان و دوستش نیز به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل ردیابی و بازداشت شدند.

برخورد ناخواسته  با موتورسیکلت

 ساسان در بازجویی ها گفت: من و برادرم کاشی کار هستیم. آن روز همراه دوستمان  سوار ماشین به خیابان بنی هاشم رفته بودیم. قرار بود آنجا کاشی تهیه کنیم و به سرکار برویم. من میخواستم پرایدم را در خیابان پارک کنم اما ناخواسته پراید با یک موتور سیکلت برخورد کرد.برادر  جلال که شاهد ماجرا بود با لحن بدی به من اعتراض کرد و برادرش به سمت من حمله ور شدند و من از صندوق عقب ماشینم میله ای را که مربوط به کاشی کاری بود بیرون آوردن و ضربه ای  سر جلال زدم. اما هرگز فکر نمیکردم ضربه کشنده بوده باشند و  او دوماه بعد تسلیم مرگ شود .

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت:من واقعا پشیمان هستم  و هنوز باور ندارم به خاطر درگیری بچه گانه قاتل شده ام. من زن و یک فرزند دارم که حالا زندگی آنها هم تباه زده است.

وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده اش به اتهام قتل و پرونده برادر و دوستش و برادر جلال به اتهام شرکت در نزاع دسته جمعی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم آنها رسیدگی شود.

 این در حالی است که اولیای  دم برای  ساسان قصاص خواسته اند.

کدخبر: 786426 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟