دزدان لباس قرمز بازداشت شدند/ فیلم صحنه سرقت خشن دزدان در آبادان آنها را لو داد + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 12.85M | مدت زمان ویدیو: 00:01:45

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس شهرستان آبادان به رکنا گفت: در ساعت 10 صبح  پنجشنبه 8 اردیبهشت ماه سال جاری پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه از یکی شهروندان که البته نافرجام بوده و تصویر آن در فضای مجازی منتشر شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس شهرستان آبادان افزود: پس از دریافت تصویر متهمان، تحقیقات پیرامون شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد، خوشبختانه ماموران دایره تخصصی تجسس کلانتری 15احمد آباد با رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی توانستند در کمتر از 24 ساعت هویت سارقان و مخفیگاه آنان را در یکی از نقاط  این شهرستان شناسایی کنند.

پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات سریع یکی از متهمان اصلی که به روی شهروند سلاح سرد کشید شناسایی و دستگیر شد و همدست وی که راکب موتورسیکلت بوده در محل حضور نداشته و مراتب دستگیری وی کماکان ادامه دارد.

مالباختگان سارق سابقه دار را شناسایی کردند

وی با بیان اینکه سارق دستگیر شده مسبوق به سابقه کیفری در این زمینه بود گفت: متهم در بازجویی با پلیس تاکنون به 10فقره سرقت موبایل در این شهرستان اعتراف کرد  که تاکنون 6 نفر از مالباختگان در مواجهه حضوری وی را شناسایی کردند، پرونده قضایی علیه متهم تشکیل و به همراه مالباختگان به مراجع قضایی معرفی شد.

زورگیر خشن آبادان

سرهنگ زلقی ضمن تشکر از شهروند مسئولیت پذیری که لحظه وقوع بزه از سارقان تصویربرداری کرد و همین امر روند شناسایی مجرمان را تسریع کرد گفت: انتظاری که از شهروندان عزیزمان داریم این است که چنانچه در زمینه افعال مجرمانه ادله ای در دست دارند، قبل از انتشار آن در فضای مجازی ، پلیس را در این خصوص مطلع کنند تا فرصت فرار از فرد یا افراد بزهکار سلب شده و سریع تر در دام قانون گرفتار شوند.

 علی رنجکش

کدخبر: 776085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟