شلیک به سر مقابل بیمارستان کنگان / بازداشت مرد مسلح توسط مردم + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ رضایی  در تشریح این خبر گفت حدود ساعت ۱۸۳۰ روز سه شنبه مورخه 6 اردیبشهت خبری تحت عنوان تیراندازی منجر به جرح یکی از شهروندان در حوالی بیمارستان کنگان از طریق مرکز کنترل و فرماندهی اعلام شد که مامورین کلانتری جهت بررسی موضوع و اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند.

وی بیان داشت: با حضور ماموران در محل مشاهده شده است فردی با هویت معلوم با اسلحه کلت کمری به سمت شخص دیگری تیراندازی که از ناحیه پا و شقیقه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و توسط اورژانس راهی بیمارستان شده است و در حال حاضر تحت مداوا و مراقبت می‌باشد.

بازداشت مرد مسلح در کنگان

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه ضارب به محض اقدام به تیراندازی و قبل از فرار توسط مردم در محل دستگیر و تحویل پلیس شده است اشاره کرد: در بررسی‌های به عمل آمده و مصاحبه با متهم علت تیراندازی را اختلافات بین فردی اعلام کرده است.

وی  اضافه کرد:  برخی افراد ناآگاه با اظهار نظر‌های غیر کارشناسانه در فضای مجازی موجب ایجاد احساس نا امنی در بین مردم شهرستان کنگان شده اند، این در حالی است که این تیراندازی صرفا به دلیل اختلافات قبلی بوده و ارتباطی به امنیت عمومی ندارد.

کدخبر: 774712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟