پزشکی که با جسد دختر جوان در سردخانه بیمارستان می خوابید!

به گزارش گروه ترجمه رکنا، وکیل این دکتر 42 ساله که اورتان ناندن نام دارد به قاضی Judge پرونده هشدار داد که با توجه به شرایط روحی متهم امکان خودکشی وی در زندان Prison زیاد است و میبایست هر چه سریع تر از زندان آزاد و تحت نظر پزشکان روانی قرار گیرد.

طبق گفته های متهم در بازجویی ها وی پس از جدایی از همسرش دیگر نتوانسته با زنی ارتباط دوستی بگیرد تا اینکه این فکر شیطانی به ذهنش رسیده است.

به گزارش رکنا، چندی پیش مسئولان بیمارستانی در ایالت نیوجرسی با شکایاتی از سوی خانواده برخی بیماران مواجه شدند که ادعا های عجیبی داشتند.

خانواده ها اعلام کردند که روی اجساد مرده هایشان که دختران و زنان جوانی بودند علایمی از تجاوز Rape دیده اند و خواستار پیگیری شدند.

وقتی با دستور قاضی پرونده اجساد این زنان و دختران تحت معاینه جنایی قرار گرفت مشخص شد که تجاوز زمانی رخ داده که قربانیان دیگر زنده نبودند.

بدین ترتیب ،روند بعد از مرگ بیماران به صورت محرمانه در بیمارستان تحت نظر گرفته شد و در حالیکه بیشتر ظن پلیس Police به سمت کارگران خدماتی بود ناگهان ردی از یک پزشک 42 ساله به دست آمد.

دکتر اورتان که همزمان با مرگ دختر 17 ساله ای بخاطر نارسایی قلبی و تنفسی داوطلبانه کشیک شب بیمارستان را به عهده گرفته بود با عدم آگاهی از اینکه سردخانه مجهز به دوربین مخفی شده است سراغ این جسد رفته و آنرا هدف تجاوز قرار داد و همزمان از سوی ماموران حراست و پلیس که شبانه روزی دوربین ها را تحت نظر داشتند بازداشت شد.

این پزشک که بسیار خجالتی نیز است در بازجویی ها اعتراف کرد بعد از خیانت Cheat همسرش و طلاق دادن وی از آنجاییکه به زنان بدبین شده بود نتوانسته با زنی آشنا شود و تصمیم گرفته با اجساد زنان و دختران مرده رابطه برقرار کند.

به گزارش سرویس ترجمه رکنا،این دکتر امریکایی با دستور قاضی و سپردن قرار وثیقه از زندان آزاد شد تا تحت نظر پلیس در اختیار پزشکان روانی قرار بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

برکناری مدیر یک دبیرستان بخاطر موزیک ویدیو خواننده رپ + عکس

بلایی که بر سر 5 نفر در آسانسور خراب در تبریز آمد

وقتی شوهرم راز دوستی اینترنتی من با کارگر ساختمان را فهمید، دنیا روی سرم خراب شد

راز مرگ وحشتناک دختر 30 ساله در اتاق خواب پسرثروتمند+عکس

با اشتهاترین کودک دنیا را ببینید / غذا خوردن او جهانی شد!+ فیلم

دریافت وام 250 میلیارد تومانی برادران ریخته گران به نام 2 کارگر!

جدیدترین روش اعدام توسط داعش !+ تصاویروحشتناک (16+)

مهناز را با وضعیت ناجوری روی تخت خواب دیدم و دیگر چیزی نفهمیدم + عکس

لحظه شلیک گلوله به قلب داماد در جشن عروسی+ فیلم صحنه حادثه

​ماجرای دستان خون آلود جوان رشتی جلوی ساختمان شهرداری + فیلم

دامادمان را مجبور به طلاق خواهرم کردم تا با من ارتباط پنهانی داشته باشد!

تجاوز مرد شیطان صفت به جسد دختر 23 ساله + عکس

کدخبر: 76328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟