تصادف سارقان بدشانس در صحنه فرار از جرم / لایی کشی دردسر آفرید

سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" بیان داشت: ساعت یک بامداد هشتم دی ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ حین گشت زنی در محدوده بزرگراه "تهران-کرج" به یک دستگاه خودرو پراید دارای دو نفر سرنشین مظنون شده که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد دارای سابقه سرقت از کلانتری 14عظیمیه کرج است.

کشف خودروی سرقتی / سارقان در وسط راه فرار تصادف کردند

به گزارش رکنا، رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: راننده خودروی مسروقه بلافاصله پس از دیدن خودروی واحد گشت با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز متواری و هیچگونه توجهی به دستور ایست پلیس نکرده و به فرار به سمت کرج ادامه می دهد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی فاتب ابراز داشت: سرعت بالای خودروی مسروقه باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری می گردد. لذا کارآگاهان با استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودرو سرقتی دستور توقف داده که متاسفانه توجهی نداشته و به سمت آزادگان جنوب تغییر مسیر می دهد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: افسر اکیپ جهت هشدار ، جلوگیری از حوادث احتمالی و متوقف کردن خودروی مسروقه با رعایت حقوق شهروندی و قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی در فواصل زمانی و مکانی معین نموده اما راننده خودرو مسروقه همچنان به فرار به صورت خطرآفرین ادامه داده سپس وارد بزرگراه سعیدی به صورت خلاف جهت می شود.

شلیک پلیس به لاستیک های عقب خودرو سرقتی

سرهنگ کارآگاه یوسفوند افزود: در ادامه پس از طی مسافتی افسراکیپ لاستیک های عقب خودرو را مورد اصابت قرار داده سپس راننده خودروی مسروقه با همان وضعیت نقص فنی چرخ ها به فرار به سمت اسلامشهر ادامه و پس از گذشتن از چندین خیابان فرعی با یک دستگاه خودروی پیکان تصادف کرده و پس از برخورد با جدول کنار خیابان متوقف می شود .

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با عکس العمل سریع و به موقع اعضای اکیپ متهمان راننده به هویت محمد رضا و سرنشین آن به هویت نادر دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو 2 قبضه سلاح سردکشف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه پنجم پلیس آگاهی شدند.

کدخبر: 761616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟