خودروهای 10 تهرانی قربانی خواستگار سمج شد / بازداشت عامل وحشت در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه ، عامل اصلی تخریب های سریالی 10 دستگاه خودرو در شهرستان ری شناسایی و دستگیر شد، گفت: متهم علت این تخریب را خواستگاری نافرجامش اعلام کرد.

 سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در تشریح این خبر بیان داشت : در پی تخریب 10دستگاه خودرو در یک محل طی 2 روز در محدوده شهرری، با توجه به حساسیت موضوع وایجاد رعب و وحشت برای شهروندان ، شناسایی ودستگیری عاملان این تخریب  در دستور کار عوامل پلیس امنیت این فرماندهی وتیم عملیاتی کلانتری 131شهرری قرار گرفت .

خواستگار عصبانی ماشین 10 تهرانی را تخریب کرد

به گزارش رکنا، وی افزود : با رصدهای میدانی وتحقیقات تخصصی هویت عامل اصلی تخریب ها و محل آن شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام داشت: پس از هماهنگی های قضائی تیم های عملیاتی پلیس امنیت وکلانتری 131شهرری طی عملیاتی ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت این فرماندهی منتقل دادند

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در تحقیقات انجام شده انگیزه خود را از تخریب خودروها واکنش به رد درخواست ازدواج که ساکن آن محدوده بودند اعلام کرد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پس از اخذ شکایت شاکیان و پایان تحقیقات ، متهم تحویل مراجع قضائی شد.

تکذیب خبر تخریب 10 دستگاه خوردو توسط خواستگار ناکام

اکبر نصر با اشاره به اینکه تخریب این ۱۰ دستگاه خودرو در دو تاریخ مختلف انجام شده و هیچ ارتباطی با فرد دستگیر شده ندارد، افزود: این حادثه توسط دو فرد دیگر که دستورات لازم برای بازداشت آن‌ها صادر شده وهم اکنون متواری هستند، انجام شده است.

وی اظهار داشت: تا این لحظه فرد دستگیر شده در این رابطه، هرگونه ارتکاب جرم در این حادثه و اینکه در رابطه با جواب رد خواستگاری دست به این اقدام زده را رد کرده است.

بازپرس شعبه یازدهم داد سرای شهرری با بیان اینکه  پس از بررسی دوربین ها مشخص شد این اقدام توسط  دو فرد موتور سوار  انجام شده  است،  گفت : تحقیقات در خصوص این پروند ادامه دارد.

کدخبر: 753164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟