تخریب خودرو‌ها مقابل یک بیمارستان در غرب تهران  + عکس

 سرهنگ پیام کاویانی گفت: در اوایل آبان ماه سال جاری خبری درخصوص درگیری و تخریب ۳ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار پایتخت در مقابل یکی از بیمارستان‌های غرب تهران دریافت کردیم.

به گزارش رکنا، وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات اولیه دریافتند که این فرد شرور به همراه چند تن از همدستانش طی یک اختلاف خانوادگی با حضور در مقابل این بیمارستان اقدام به عربده کشی و تخریب ۳ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت کرده که در همین بین نیز احدی از شهرواندان دچار جراحت سطحی شده و بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به اینکه متهم از ترس دستگیری مخفیگاه خود را مرتبا تغییر می‌داد تصریح کرد: سرانجام بااقدامات شبانه روزی مخفیگاه این فرد در حوالی بزرگراه شهید سلیمانی شناسایی و در روز گذشته در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه متهم با اعتراف به بزه انتسابی جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد:تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

کدخبر: 749498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟