پاتک پلیس به زورگیران سریالی غرب تهران / فرار دزدان به جنوب ایران

سرهنگ" سیدعلی شریفی " بیان داشت: در پی گزارش قاپ زنی و زورگیری های سریالی در شمال غرب تهران، دستورات ویژه برای شناساسس  و پیگیری سریع پرونده صادر شد.

به گزارش رکنا، وی افزود: در این ماموریت ضربتی تیم ویژه ای از کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و با بررسی علمی سرنخ های موجود یکی از عاملان اصلی این سرقت ها را چهره زنی و مورد شناسایی قرار دادند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه جدید متهم شناسایی شده، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و کارآگاهان، متهم را در مخفیگاهش  در محدوده خیابان شوش دستگیر کردند.

کشف 61 فقره زورگیری در تهران

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم دستگیرشده به 61 فقره سرقت با همکاری همدستش در شمال غرب تهران اعتراف کرد و اظهار داشت که همدستش پس از آخرین سرقت به جنوب کشور گریخته  است.

وی خاطرنشان کرد: با  شناسایی پاتوق متهم متواری مراقبت های ویژه پلیسی آغاز تا اینکه روز گذشته متهم پس از مراجعت به شهر تهران در یک عملیات پلیسی در پاتوقش دستگیر شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران  با اشاره به این مطلب که پلیس در صدد شناسایی مالخر یا مالخران اموال سرقتی است، اضافه کرد: تحقیقات درباره این پرونده در حالی ادامه دارد که 60 شاکی برای پیگیری شکایت خود به این پایگاه  مراجعه و متهمان را شناسایی کرده اند.

کدخبر: 745127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟