حادثه مرگبار برای عماد و فتانه بعد از بزم شبانه ! / فتانه زنده ماند

با شکایت مادر مرد جوانی که در تصادف جان خود را از دست داد، پرونده در جریان رسیدگی قضایی قرار گرفت.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، 17 تیر ماه امسال تصادف تیبا در غرب تهران منجر به مرگ راننده تیبا شد.در جریان این تصادف راننده از مسیر اصلی خود منحرف شده و در برخورد خودرو راننده جوان به نام عماد جان خود را از دست داد. همسر عماد به نام فتانه که سرنشین دیگر خودرو بود هم با حال وخیم به بیمارستان منتقل شد و بعد از 27 روز از بیمارستان مرخص شد.

در همین حال چند روز قبل مادر عماد به دادسرای جنایی رفت و اظهار داشت گمان می کند تصادف عماد و مرگ او مشکوک است و درخواست رسیدگی داد.

رسیدگی به تصادف مرموز در غرب تهران

بازپرس صادقی، رئیس شعبه چهارم دادسرای جنایی بررسی مرگ عماد را دستور کار قرار داد و در اولین قدم تحقیقات،فتانه اظهار داشت:«شب حادثه من و عماد با یکی از دوستان من در کافه رستوران در غرب تهران قرار داشتیم.قرار بود عماد با خواستگار دوستم آشنا شود و نظرش را در مورد ازدواج آنها بگوید.ساعت حدود 2 شب بود که از بزم شبانه بیرون آمدیم.عماد در حال رانندگی بود و دو ماشین پشت سر ما بودند که گمان می کنند ما را تعقیب می کردند و شاید قصد مزاحمت داشتند.برای همین عماد مجبور به تغییر مسیر شد و از لحظات آخر و آخرین اتفاقات قبل از تصادف چیز زیادی به خاطر ندارم.»

راننده سمند مشکی بعد از تصادف با اورژانس تماس گرفته بود و گزارش تصادف را داده بود اما او صبح روز بعد به مادر عماد گفته بود که من راننده یک خودرو پراید هستم و برای تناقض گویی به او مظنون شده بودند.

رسیدگی به این پرونده در دستور کار بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات فنی را صادر کرد.

کدخبر: 738339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟