آخرین وضعیت خواننده سرشناس ایرانی بعد از انفجار + عکس

 روز گذشته  سجاد رزمجو خواننده محلی استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور طی درمان های تخصصی ویژه به بیمارستان امیرالمومنین شیراز انتقال یافت.

به گزارش رکنا، گزارش های حاکی است جمع زیادی از  هواداران و مردم هنگام اعزام وی در محل بیمارستان یاسوج حضور پیدا کردند.

آخرین وضعیت سجاد رزمجو خواننده قوم لر در بیمارستان

آنچه آتش نشانی و مامورین انتظامی حاضر در محل دیدند و گزارش شده است حاکی از شدت انفجار بوده است.آنگونه که از خبرها تحلیل شده است او تنها مصدوم این حادثه هولناک بوده است.

سجادرزمجو با هشتاد درصد سوختگی تاکنون در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری شده است. برخی از بستگان و دوستان صمیمی سجاد تلاشهایی برای انتقال او به یکی از بیمارستانهای استانهای همجوار که در امور سوختگی تخصصی تر هستند بعمل آوردند  نهایتا تیم پزشکی با انتقال او به شیراز موافقت کردند.

سجاد رزمجو کیست؟

سجاد رزمجو از دهه ۷۰ تا کنون در عرصه خوانندگی به زبان لری فعالیت داشته و بسیاری از مردم زاگرس نشین با صدای او آشنا هستند.

این خواننده محلی در مجالس جشن و عروسی و عزا  با صدای زیبایش همیشه همراه احساسات مردم وخصوصا جوانان بوده است و طرفداران زیادی را در استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس  دارد..

آتش نشانی یاسوج در گزارشات اولیه علت حادثه را انفجار گاز بیان کرده است ولی در باره چگونگی این حادثه توضیح بیشتری داده نشده است.

ساعت ۱۱:۱۲ دقیقه روز جمعه ۱۴ آبان یک مورد گزارش انفجار گاز در شهرک ولایت به آتش‌نشانی یاسوج اعلام شد. بلافاصله تیم اطفاء حریق به محل اعزام و شروع به اطفاء حریق و ایمن‌سازی کردند.

این گزارش حاکی است وضعیت جسمانی سجاد رزمجو در بیمارستان امیرالمومنین شیراز وخیم گزارش شده است .

کدخبر: 737679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟