چاقوکشی خونین در بیمارستان 17 شهریور رشت / 3 شرور دستگیر شدند + جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین حسن‌پور درجمع خبرنگاران اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام و اظهار کرد: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرکات سوء و قدرت‌نمایی اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی گفت: در پی عربده‌کشی به همراه قدرت‌نمایی با سلاح سرد و درگیری با نگهبانان بیمارستان ۱۷ شهریور شهر رشت توسط چند نفر و متواری شدن آنها، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با اقدامات فنی صورت گرفته و اشرافیت اطلاعاتی پلیس ۴ متهم این پرونده

شناسایی شدند، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با هماهنگی قضائی در عملیات‌های جداگانه نسبت به دستگیری عاملان درگیری ظرف کمتر از ۲۴ ساعت در چند نقطه از شهر رشت اقدام کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان با اخلال در نظم عمومی و شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت مردم شده‌ بودند، علت این درگیری را عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به بیمارستان عنوان کرد و گفت: 3 متهم ۲۶ ساله و یک متهم ۲۵ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ حسن‌پور با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای مردم همواره در دستور کار پلیس قرار دارد خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی با ارز اندام این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.

کدخبر: 736097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟