بازداشت 2 شیطان  تهران / آنها شکارچی پسران بودند !

مرد شیطان صفت با همدستانش دست به اقدام شومی زدند. 2 مرد شیطان صفت پس از ربودن پسر جوان دست به آزار و اذیت وی زدند. این 2 مرد شیطان صفت 2 جوان دیگر را پس از ربودن هدف آزار و اذیت قرار دادند. 2 مرد شیطان صفت پس از آزار و اذیت به بهانه انتشار فیلم سیاه از آنها طعمه هایشان اخاذی می کردند. 2 مرد شیطان صفت در ماجرای آزار و اذیت 3 پسر جوان سکوت کردند.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، پاییز سال 99 بود که پسری 18 ساله پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و وقتی پیش روی بازپرس حبیب الله صادقی در شعبه 4 دادسرای امور جنایی قرار گرفت از سناریوی سیاهی که توسط 2 مرد شیطان صفت برای او رقم زده بودند پرده برداشت.

پسر جوان در حالیکه اشک می ریخت به بازپرس پرونده گفت: چندی قبل تولد یکی از دوستانم بود و برای رفتن به جشن تولد دوستم از خانه خارج شدم و در مسیر سوار بر خودروی پراید که بجز راننده یک مرد دیگر سوار بر آن بود شدم.

وی افزود: فکر می کردم مرد پشت فرمان مسافرکش است و همه چیز عادی به نظر می رسید تا اینکه ناگهان راننده تغییر مسیر داد و وقتی من به این تغییر مسیر اعتراض کردم همدستش که در صندلی جلوی پراید نشسته بود به سمت چاقو کشید و مرا تهدید کرد که اگر اعتراضی کنم مرا خواهد کشت.

پسر جوان ادامه داد: از ترس شوکه شده بودم و حتی نفس کشیدن برای سخت شده بود که 2 مرد شیطان صفت مرا به یک خانه قدیمی در اطراف تهران بردند و یک شبانه روز در آنجا مرا گروگان گرفته بودند و در این مدت آنها مرا به باد کتک گرفتند و با تهدیدهایشان نیت شومی که در ذهن داشتند را به اجرا گذاشتند و مرا هدف آزار و اذیت قرار دادند.

این جوان 18 ساله اظهار داشت: فردای آن روز 2 مرد شیطان صفت مرا به تهران بازگرداندند و پس از رها کردنم به سرعت پا به فرار گذاشتند اما بعد از دقایقی به موبایلم زنگ زدند و ادعا کردند که از صحنه های آزار و اذیت فیلمبرداری کردند و سپس تهدید کردند اگر برای آنها پول و طلا تهیه نکنم فیلم سیاه را در فضای مجازی منتشر می کنند.

سرقت طلا از مادر

پسر جوان از ترس آبرویش تصمیم به سرقت طلاهای مادرش گرفت و طلاهای مادرش به ارزش 50 میلیون تومان را سرقت کرد و سپس به محل قرار با 2 مرد شیطان صفت رفت و طلاهای مادرش را در اختیار آنها قرار داد و 2 مرد آزارگر به پسر جوان قول دادند که دیگر کاری به او ندارند و فیلم هایش را در فضای مجازی منتشر نمی کنند.

میثم با خیال اینکه دیگر از دست 2 مرد شیطان صفت رهایی یافته است به خانه بازگشت و مدتی از این ماجرا گذشت اما مردان شیطان صفت باردیگر به میثم زنگ زدند و دوباره شروع به تهدید و اخاذی کردند و همین باعث شد تا میثم برای نجات از دست این 2 مرد به دادسرا مراجعه کرد و از پلیس کمک خواست.

دومین طعمه شکارچیان شیطان صفت

بدین ترتیب بازپرس صادقی دستور تحقیقات برای دستگیری 2 مرد شیطان صفت را صادر کرد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران برای دستگیری 2 متهم وارد عمل شدند.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان در برابر پرونده مشابه دیگری قرار گرفتند و در بازجویی از دومین شاکی پرونده که پسر جوانی است مشخص شد وی نیز همانند میثم توسط 2 متهم پرونده ربوده شده و پس از اجرای نقشه شوم اقدام به اخاذی از پسر جوان کرده اند و پسر جوان پس از چندبار که پول های میلیونی در  اختیار 2 مرد شیطان صفت قرار می دهد وقتی می بیند اخاذی ها ادامه دارد از پلیس درخواست کمک می کند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت و ماموران با اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مداربسته خیلی زود موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند و مرد جوان پس از دستگیری به ربودن و اخاذی از 2 پسر جوان اعتراف کرد و عنوان داشت که هیچ فیلمی از آنها نگرفته و تنها برای اخاذی  این داستانسرایی را کرده اند.

ردیابی های پلیسی برای دستگیری دومین متهم پرونده ادامه داشت و خودروی پراید که برای متهم فراری بود ردزنی و توقیف شد اما متهم با اطلاع از اینکه پلیس در تعقیبش است پا به فرار گذاشته و هیچ ردی از خود به جا نگذاشته بود.

10 سال زندان برای شیطان بازداشت شده

درحالیکه تحقیقات برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد پرونده برای صدور حکم متهم دوم پرونده به دادگاه یک کیفری استان تهران ارجاع شد و قاضی برای شیطان دستگیر شده حکم 10 سال زندان را صادر کرد.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان چند روز قبل اطلاع پیدا کردند که متهم فراری در بازار تهران با زور و تهدید اقدام به گرفتن پول از مردم می کند که خیلی زود تیم ویژه ای از ماموران به محل زورگیری مرد شیطان صفت رفته و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

شاهرخ پس از دستگیری به ربودن و اخاذی از آنها اعتراف کرد اما اظهار داشت که آنها را آزار و اذیت نکرده و هیچ فیلم سیاهی از 2 پسر جوان نگرفته است و این تهدیدها تنها برای اخاذی از 2 پسر جوان صورت گرفته است.

شاهرخ با داستانسرایی هایش سعی داشت خود را در ماجرای آزار و اذیت 2 پسر جوان بیگناه معرفی کند اما پسر جوان دیگری که سومین شاکی پرونده است با حضور در دادسرای امور جنایی تهران به بازپرس پرونده گفت: شاهرخ و یکی از همدستانش که بازداشت شده و یک مرد دیگر پس از ربودن من اقدام به آزار و اذیت و اخاذی از من کرده است .

همین کافی بود تا مشخص شود یک متهم دیگر در این پرونده شیطانی نقش داشت و با اطلاع از دستگیری همدستانش فراری شده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد 2 متهمان برای شناسایی دیگر جرائم احتمالی شان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گیرند و تحقیقات برای دستگیری سومین عضو این باند شیطانی ادامه دارد.

کدخبر: 735291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟