تیرباران مرد سایناسوار در اتوبان تندگویان/ جنایت صبحگاهی بعد از خوردن کله پاچه

صبح جمعه، خودروهای عبوری از اتوبان تندگویان صحنه‌ای را دیدند که پیشتر آن را در فیلم‌های هالیوودی دیده بودند.

دو سرنشین خودروی ساینا با اسلحه‌هایی که در دست داشتند، به سمت سرنشینان یک خودروی رانا شلیک کرده و بعد هم با شلیک چند تیرهوایی از محل دور شدند. در این تیراندازی، یک مرد ۲۶ ساله‌ به قتل رسید.

سحرگاه وحشت در بزرگراه تندگویان 

به گزارش رکنا، ساعت ۵ صبح جمعه بیست و سوم مهر امسال، ماموران کلانتری نازی‌آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، او را در جریان تیراندازی مرگباری در اتوبان تندگویان پایتخت قرار دادند.

تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به آنجا اعزام شدند که معلوم شد یکی از سرنشینان خودروی رانا با شلیک گلوله به قتل رسیده، یکی دیگر از سرنشینان نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. دو سرنشین دیگر خودروی رانا که در این تیراندازی جان سالم به‌در برده‌ و شاهدان جنایت بودند، در بازجویی گفتند که سرنشینان خودروی ساینا به سمت‌شان شلیک کرده و متواری شده‌اند.

راننده رانا به ماموران گفت: «من و سه نفر از دوستانم در بازار تهران کار می‌کنیم. پنجشنبه عصر بعد از پایان کارمان سوار خودروی من شدیم و تصمیم گرفتیم گشتی در شهر بزنیم. شب به پارک رفته و تا صبح با هم بودیم. صبح برای صبحانه راهی کله‌پزی شدیم که خودروی ساینایی با سرعت بالا سپر به سپر با ما تصادف کرد.

درگیری لفظی پیدا کردیم که بعد از چند دقیقه تمام شد. به مسیر خود ادامه دادیم و در حوالی اتوبان تندگویان، سرنشینان خودرو ساینا راه ما را سد کرده و دو نفرشان با اسلحه به سمت ما شلیک کردند. بیش از ۱۲ گلوله سمت ما شلیک شد و سپس با تیراندازی هوایی، فرار کردند. دو نفر از دوستانم هدف گلوله قرار گرفتند و یکی از آنها فوت شد.»

 مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم داسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: «باتوجه به گفته‌های دو شاهد جنایت، تحقیقات برای رازگشایی از جنایت، همچنین شناسایی و دستگیری ضاربان ادامه دارد.»

جام جم

کدخبر: 730149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟