این شگرد به عقل جن هم نمی رسد ! /  مغازه داران  نقره داغ شدند !+ فیلم گفتگوی اختصاصی
حجم ویدیو: 26.80M | مدت زمان ویدیو: 00:03:39

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، هجدهم مهرماه امسال با وقوع کلاهبرداری های متوالی در غرب تهران رسیدگی به موضوع با دستور بازپرس پرونده در دستور تیم عملیات کلانتری 141 گلستان قرار گرفت.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

تیم عملیات کلانتری 141 گلستان با بازبینی دوربین های مداربسته و رصد های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را درغرب تهران شناسایی کردند. تیم پلیسی پس از شناسایی متهم با هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات موفق به بازداشت کلاهبردار جوان هنگام ارتکاب جرم شدند.

گفتگو با رئیس کلانتری 141 گلستان

سرهنگ " محسن حیدری " رئیس کلانتری 141 گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا ماجرای بازداشت متهم را اینطور توضیح داد: تیم عملیات کلانتری 141 گلستان پس از چند روز تعقیب و مراقبت با هماهنگی مقام قضایی متهم را در خیابان هوانیروز بازداشت کردند.

این مقام پلیسی در ادامه گفت: کلاهبردار حرفه ای با شیوه و شگرد خرید اجناس با برنامه جعلی "آپ" از بیشتر فروشگاه های غرب تهران بخصوص محله گلستان کلاهبرداری کرده است.

وی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری 141 گلستان در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر 20 فقره کلاهبردرای از شهروندان در غرب تهران اعتراف و دلیل کلاهبرداری هارا نیاز مالی اعلام کرد.

سرهنگ حیدری در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهم جهت سیرمراحل فانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 729088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟