آزار شیطانی زن تهرانی توسط دوست فرزندش / در کیانشهر رخ داد

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، چندی قبل ماموران پلیس جنوب تهران با ادعای زن میانسالی در جریان یک فقره تجاوز در محله کیانشهر قرار گرفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

زن میانسال در تحقیقات پلیسی ادعا کرد: همسرم چند سالی می شود که فوت کرده است و با پسرم زندگی می کنم. روز حادثه فرزندم در خانه حضور نداشت و مجبور شدم از دوستش برای کمک در جا به جایی یخچال کمک بگیرم.

این زن در ادامه گفت: دوست فرزندم که تنها 22 سال دارد پس از دعوت جهت کمک رسانی در خانه حاضر شد. او پس از جا به جایی یخچال به من تجاوز و از خانه فرار کرد.

بنابر حساسیت موضوع ماموران پلیس تهران در تحقیقات ابتدایی با رصد های اطلاعاتی و اقدامات پلیسی خانه متهم را در جنوب تهران محله کیانشهر شناسایی کردند.

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم با کسب مجوز های لازم قضایی در محل مذکور استقرار یافتند و در یک عملیات پلیسی متهم را به اتهام تجاوز بازداشت کردند.

متهم که به دام ماموران پلیس افتاده بود پس از  انتقال به مقر پلیس در تحقیقات اولیه ادعا کرد با رضایت زن میانسال با او ارتباط برقرار کرده و ادعای شاکیه مبنی بر تجاوز کذب محض است.

بنابراین گزارش، پرونده تجاوز به زن میانسال در جنوب تهران جهت سیرمراحل قانونی و تحقیقات  ابتدایی از صحت و سقم ادعای شاکیه به مرجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 721578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟