اعتراض رونیکا به مجازات سپهر شیطان صفت ! / دختر دانشجو به خانه شیطان رفت! + عکس

شیطان صفت لقب کسانی است که در پرونده سیاه به آنها داده میشود. پسر شیطان صفت به اتهام سرقت دستگیر شد. پسر شیطان صفت دختر جوان را مورد آزار و اذیت قرار داد. پسر شیطان صفت به اتهام تجاوز به عنف و سرقت پای میز محاکمه ایستاد. پسر شیطان صفت گفت من اتهام را قبول ندارم.

 رسیدگی به این پرونده از دوسال قبل به دنبال شکایت دختر جوانی به نام رونیکا آغاز شد.

به گزارش رکنا،  وی که به پلیس آگاهی رفته بود از پسر ۳۴ ساله ای به نان سپهر شکایت کرد .رونیکا  ۲۰ ساله در حالی که اشک می ریخت به ماموران گفت: من دانشجو هستم  و مدتی قبل در خیابان با سپهر آشنا شدم .او به من ابراز علاقه کرد و پس از مدتی به بهانه ای مرا  به خانه اش  کشاند.اما او مرا تحت آزار قرار داد . من که از رفتار او شوکه شده بودم وقتی به او اعتراض کردم  با من درگیر شد  و گوشی موبایلم را به دیوار کوبید و آن را شکست .سپهر سپس کارت عابر بانک و رمز آن را به زور از من گرفت و از کارتم پول برداشت کرد .حالا آمده‌ام تا از او شکایت کنم .

با شکایت  دختر جوان وی به پزشکی قانونی معرفی و سپهر بازداشت شد .پسرجوان  در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام تجاوز به عنف و سرقت پای میز محاکمه ایستاد اما جرم هایش را انکار کرد .

وی  مدعی شد به  خواست دختر جوان با وی رابطه برقرار کرده است و از او سرقت نکرده. در پایان جلسه قضات دادگاه وی را از اتهام تجاوزعنف  تبرئه و او را به خاطر رابطه نامشروع به  ۱۰۰ ضربه شلاق و دو سال تبعید به منطقه بد  آب و هوا محکوم کردند. پسر جوان از اتهام سرقت نیز تبرئه شد.

اعتراض به حکم جوان شیطان صفت

 اما دختر جوان به این حکم اعتراض کرد و خواستار رسیدگی دوباره به پرونده شد. با اعتراض دختر جوان،پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات دیوان عالی کشور  حکم شلاق و تبعید سپهر تایید کردند اما حکم تبرئه او از اتهام سرقت شکسته شد تا وی بار دیگر در شعبه همعرض محاکمه شود .

به این ترتیب پسر شیطان صفت این بار در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .

در ابتدای جلسه رونیکا در حالی که اشک می ریخت گفت: این ماجرا تأثیر بدی در روحیه من  گذاشته و باعث شده از نظر روحی و روانی دچار مشکل شوم. من به سپهر علاقمند بودم اما او بی رحمانه مرا آزار داد و از من سرقت کرد. قضات دادگاه  مجازات کمی برای او در نظر گرفتند و او را از اتهام سرقت تبرئه کردند.اما او کارت عابربانکم را سرقت کرد .من از او  شاکی هستم و حاضر به گذشت نیستم .

وقتی پسر جوان در جایگاه متهم ایستاد گفت :من اتهام سرقت را قبول ندارم .من از کارت عابر بانک رونیکا  فقط ۲۰۰ هزار تومان برداشت کردم  که ۱۰۰ تومان را به او برگرداندم .اما حالا حاضر هستم هر مبلغی که بخواهد به او بپردازم تا اعلام  گذشت کند. من از او عذر خواهی می کنم .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 709843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟