پشت پرده همراه داشتن اسلحه هنگام بازی فوتبال /  در مقابل شهردار آستارا بازی می کردند ! + فیلم
حجم ویدیو: 6.08M | مدت زمان ویدیو: 00:03:18

به گزارش رکنا، روز گذشته خبری مبنی بر همراه داشتن اسحله توسط یکی از اعضای تیم فوتبال گل ریحان در بازی مقابل شهرداری آستارا در فضای مجازی منتشر شد. خبری که امروز باشگاه گل ریحان آن را تأیید کرد.

محمد زارع فومنی حمل کننده سلاح در مصاحبه با شبکه ورزش گفت : بنده از سیاسیون کشور هستم؛ من ... تهدید به مرگ شده بودم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی باید قبل از ورود به ورزشگاه همه را بگردند و ...

 حمل اسلحه توسط یکی از اعضای تیم فوتبال گل ریحان

منصور بیک وردی رئیس هیئت فوتبال البرز، در خصوص خبر حمل اسلحه توسط یکی از اعضای تیم فوتبال گل ریحان البرز در بازی که به میزبانی شهرداری آستارا برگزار شد، گفت: بنده هم این خبر را در فضای مجازی مشاهده کردم و اطلاع زیادی از این موضوع ندارم البته باشگاه گل ریحان در این خصوص یک نامه به آقای فومنی نوشته است.

به گزارش ایسنا، رضا رضایی مدیرعامل باشگاه گل ریحان در بخشی از نامه‌ای که به آن اشاره شد خطاب به محمد زارع فومنی نوشته است که « در بازی مقابل شهرداری آستارا حمل سلاح قلابی رخ داده که این امر باعث آسیب شدید به برند باشگاه گل ریحان شده است.»

در این نامه همچنین ضمن اعلام پایان همکاری با فومنی و تأکید بر لزوم پرداخت خسارت به دلیل آسیب به برند باشگاه، از اداره کل ورزش و جوانان البرز خواسته شده میزان خسارت را تعیین کند.

مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان البرز هم در خصوص اتفاقی که در بازی با شهرداری آستارا رخ داده است، گفت: این اسحله که در کیف یکی از اعضای تیم مشاهده شده، پلاستیکی بوده است.

گل ریحان البرز که پیش از پایان این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به لیگ دسته دوم سقوط کرد روز گذشته در بازی مقابل شهرداری آستارا با نتیجه شش بر صفر مغلوب شد.

کدخبر: 705470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟