اعتراض به مرگ اسماعیل با گلوله مستقیم پلیس + جزییات

به گزارش رکنا، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم از نیروی انتظامی خواست با خاطیان شلیک گلوله به راننده جوان دیلمی هنگام انتقال کالای ملوانی و کشته شدن او برخورد کند.

عبدالکریم جمیری اظهار کرد: خبر کشته شدن جوانی که برای تامین حداقل زندگی خود مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد موجب تاثر شدید عمومی است.

وی تصریح کرد: بارها به مسئولین ملی و استانی تذکر داده‌ایم اگر توان ایجاد اشتغال پایدار برای مردم به ویژه جوانان شایسته ما را ندارید، بگذارید از حداقل‌ها برخوردار باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر اجازه ورود کالاهای ملوانی را با زحمت می‌دهید و مردم عزیز ما از این طریق با مشقت زندگی می‌کنند باید اجازه انتقال آن را هم بدهید، با محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها نگذارید زندگی مردم تلخ شود، ولی متاسفانه گوشی بدهکار نیست.

جمیری خاطر نشان کرد: این مصیبت را به مردم دیلم  به ویژه خانواده آن عزیز تسلیت عرض می‌کنم و از مسئولین نیروی انتظامی می‌خواهم با خاطیان برخورد جدی کنند و زمینه جبران خسارت را فراهم سازند.

سید اسماعیل حسینی چند روز پیش هنگام انتقال کالای ملوانی در جاده قم-تهران، خودروی او مورد اصابت گلوله نیروی انتظامی قرار گرفت.

کدخبر: 700920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟