پشت پرده کودک ربایی در شیرآباد / پسران 13 و 14 ساله چه سرنوشتی داشتند؟

کودک ربایی 2 پسر در شیرآباد همه را به وحشت انداخت . مرد شیرآباد با شنیدن خبر کودک ربایی ترس داشتند که نکند این بلا  سر فرزندان آنها هم بیاید. کودک ربایی های سریالی در هفته های اخیر در چند استان مردم را با ترس رو به رو کرده بود تا اینکه مسئله کودک ربایی این 2 پسر در شیرآباد تکذیب شد این 2 پسر 13 و 14ساله دچار حادثه کودک ربایی نشده بودند بلکه آنها در آبشار شیرآباد غرق شده بودند.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی رامیان از غرق شدن دو نوجوان حدود ۱۳ و ۱۴ ساله در آبشار «شیرآباد» خبر داد و گفت: موضوع آدم‌ربایی این کودکان به طور کامل رد شده است.

ابوالفضل وزیری اظهار کرد: ظهر روز گذشته موضوع مفقودی دو نوجوان در مناطق جنگلی و تفریحی شهرستان رامیان گزارش شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در ابتدا شایعه ربایش این دو نوجوان مطرح شد که با تحقیقات کامل پلیس، موضوع ربایش این دو نوجوان حدود ۱۳ و ۱۴ ساله رد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان تاکید کرد: بلافاصله تیم‌های جست‌وجو و امداد و نجات وارد عرصه شده و عملیات جست‌وجوی گسترده‌ای را اجرا کردند.

وزیری بیان کرد: در نهایت صبح امروز جسد این دو نوجوان در منطقه آبشار «شیرآباد» کشف و برای بررسی تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی در پایان بیان کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس برای این پرونده ادامه خواهد داشت و نظر نهایی به اطلاع مرجع قضایی رسانده خواهد شد.

کدخبر: 699940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟