3 جنازه معمایی پیش روی پلیس مشهد / علت مرگ ها چیست؟!

3 کشف جسد در منطقه های مختلف مشهد اتفاق افتاده است. کشف جسد مرد جوان در خانه اش تیم جنایی را به آن جا کشاند ، کشف جسد مرد دوم، در منطقه هاشمیه مشهد رخ داده است و نهایت کشف جسد سوم در منطقه سیدی مشهد بوده است.

به گزارش رکنا، ۴۰ساله بود، ساعاتی از مرگش می گذشت. تیم جنایی با اطلاع مأموران انتظامی مبنی بر کشف جسد مردی جوان در منزل مسکونی اش، راهی محل شده بودند. معاینات اولیه پیکر فرد جان باخته نشان می داد که آثار سوختگی با میله ای داغ روی پیکرش وجود دارد.

پیگیری ها ادامه داشت و مشخص شد که این فرد به موادمخدر صنعتی و روان گردان اعتیاد شدیدی داشته است که آثار آن روی پیکر متوفی دیده می شد.

یکی از نکات مهمی که ظن جنایی بودن پرونده را بیشتر می کرد، وجود آثار خفگی روی گردن جسد بود.

موضوعی که موجب صدور دستور ویژه از سوی قاضی محمود عارفی راد، بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد شد. پیگیری درباره هویت متوفی نشان داد که این فرد از اتباع کشور های همسایه بوده است.

شناسایی یک مظنون درکشف جسد مشهدی

پس از اقدامات نهایی به منظور بررسی مشخصات پیکر متوفی، تحقیقات درباره شناسایی مظنونان احتمالی آغاز شد.

موضوعی که ظن مقام قضایی و کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی را به فردی جوان برانگیخت.

2فرضیه احتمالی در کشف 3 جسد مشهدی

هم زمان با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی به منظور شناسایی علت اصلی مرگ، کارآگاهان با 2فرضیه خودکشی یا خودزنی و یا قتل و شکنجه روبه رو بودند.

تنها مظنون پرونده، که نتوانسته بود جواب مستدل و قانع کننده ای به پرسش های مقام قضایی بدهد، بازداشت و ادامه بازجویی های تخصصی از او صادر شد.

یک فوت مشکوک دیگر در مشهد با کشف جسد

دیگر پرونده ای که مقام قضایی رسیدگی به آن را آغاز کرد، مرگ مردی حدود ۴۰ساله در منطقه هاشمیه مشهد بود.

تیم جنایی با حضور در محل متوجه شد که متوفی در منزل مسکونی خود جان باخته و خانواده با پیکر بی جان او روبه رو شده بودند.

ماجرای این پرونده بر خلاف پرونده قبلی، با یافتن دستخطی از متوفی که اعلام کرده بود با توجه به مشکلات خانوادگی و اختلافات ریشه دار قدیمی، اقدام به بلعیدن تعداد زیادی قرص کرده است. ادامه یافت. این موضوع مرگ مرد جوان را رقم زده بود.

کشف سومین جسد در مشهد

در ادامه، فوت مشکوک مردی دیگر در منطقه سیدی مشهد، بازپرس شعبه ۲۰۸دادسرای عمومی و انقلاب مشهد را به این منطقه کشاند.

در این پرونده نیز مردی جوان جان خود را از دست داده بود. اطلاعات اولیه نشان می داد که این فرد نیز به علت خوردن تعداد زیادی قرص جان باخته است.

با دستور قاضی عارفی راد، اجساد 2متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد تا پزشکان در معاینات خود، علت اصلی مرگ متوفیان را شناسایی کنند.

با کشف 3جسد در کمتر از ۲۴ساعت، بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد، روز پرکاری را پشت سر گذاشت.

محمد جواد ابوعطا

کدخبر: 699485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟