انهدام باند توپی زنی در تهران / آنها در چشم بهم زدنی از خانه ها سرقت می کردند

اعضای باند سارقان خانه با سرکردگی سیاوش در تهران متلاشی شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی " رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: پرونده ای از کلانتری 120 سیدخندان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی با موضوع سرقت منزل ارجاع شد.

وی عنوان کرد: مال باخته اظهار داشت: ساعت 8 شب 18 اردیبهشت ماه از منزل خارج و حدود یک ساعت بعد در پی تماس همسایگان از سرقت منزلم مطلع شدم و پس از بازگشت مشاهده کردم که سارقان با تخریب توپی قفل در ورودی ساختمان و در واحد وارد و مقادیری طلاجات به ارزش تقریبی 45 میلیون تومان را به سرقت برده اند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی ابراز داشت: تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل به محل سرقت اعزام و در بازبینی فیلم دوربین های مداربسته جغرافیای وقوع جرم مشخص شد 2 نفر پس از شناسایی واحد و اطمینان از نبود ساکنین اقدام به تخریب در ورودی ساختمان کرده و مرتکب سرقت می شوند.

شناسایی فریبرز در باند سارقان

این مقام انتظامی اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم موفق می شوند سرنخ هایی را بدست آورند که با جمع بندی سرنخها و کنار هم قرار دادن آنها رد پای یکی از مجرمان سابقه دار به اسم فریبرز را در سرقت اخیر کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با کشف هویت یکی از سارقان بلافاصله پرونده برای صدور دستورات قضائی به دادسرا ارسال و پس از اخذ مجوزات قانونی، بررسی و پیگیری های ویژه از مراجع ذی صلاح انجام و اقدامات گسترده پلیسی برای دستگیری سارق آغاز شد.

سرهنگ مجیدی افزود: علیرغم جابجایی های متعدد محل سکونت و مخفیگاه و حرفه ای عمل کردن فریبرز و هوشیاری بالای وی نهایتاً تحقیقات گسترده میدانی و پلیسی مثمر ثمر واقع گردیده و متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از انجام تحقیقات فریبرز به بزه انتسابی معترف و ارتکاب سرقت با همکاری همدستانش و سرکردگی فردی بنام سیاوش را قبول کرد که اقدامات لازم انجام و پرونده به دادسرا ارسال و متهم با صدور قرار تامین متناسب تحویل مراجع قضائی شد و پیگیری های ویژه در راستای جلب و دستگیری سایر اعضای باند به صورت جدی در دستور کار کارآگاهان قرار دارد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 696673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟