قتل بوکسور معروف ایران / 6 مرد نقابدار بازداشت شدند

6 قاتل فراری به جرم قتل بوکسور خاشی شناسایی و به دام افتادند.

  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش، 6 نفر از اعضای یک باند مسلح و مخوف سرقت در شهر خاش دستگیر و راز قتل ورزشکار و بوکسور خاشی پس از 45 روز کشف شد.

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی سرقت های مسلحانه و به عنف و همچنین قتل ورزشکار و بوکسور معروف خاشی دستگیری سارقان و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل قتل و مکان های سرقت مسلحانه و انجام تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد که چند فرد مسلح ناشناس با سر و صورتی پوشیده به وسیله 2دستگاه سواری پژو پلاک مخدوش 405، با تهدید سلاح گرم،اقدام به سرقت مسلحانه و از محل متواری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: سرانجام تیم رسیدگی کننده به پرونده در نتیجه تحقیقات علمی و تخصصی خود سرنخ هایی از سارقان به دست آورده و هویت آنها مشخص شد.

قاتلان بوکسور خاشی دستگیر شدند

وی خاطر نشان کرد: پس از یک ماه تلاش شبانه روزی پلیس، محل اختفای سارقان در یکی از روستاهای حومه شهر خاش شناسایی و عصر روز گذشته پس از هماهنگی قضائی، تیم پلیس آگاهی شهرستان خاش، با همکاری سایر یگان های عملیاتی، طی یک عملیات ضربتی و منسجم ، وارد مخفیگاه سارقان شده وهر 6 فرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بازجویی های به عمل آمده یک فقره قتل رخ داده در تاریخ 1400/01/13، تعداد 7 فقره سرقت مسلحانه، 3 فقره سرقت به عنف، 9 فقره سرقت سیم و کابل و 3 هزار متر سیم و کابل کشف شد.

سردار طاهری در خاطرنشان کرد: دراین رابطه، پرونده تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 692419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟