باند جلال لوک میرجاوه را به وحشت انداخته بود + جزئیات

قلدری ها و زورگویی های باند جلال لوک در میرجاوه به پایان رسید و به زندان افتادند.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه از شناسایی و انهدام باند 5 نفره سارقان منزل با 11فقره سرقت خبر داد.

به گزارش رکنا، اسماعیل عزیزی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد و سریالی منازل طی یک ماه اخیر در سطح شهرستان میرجاوه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای تخصصی و گسترش چتر اطلاعاتی خود موفق شدند 5 نفر اعضای یک باند حرفه ای سرقت منزل معروف به باند " جلال لوک " را که با تخریب درب و حفاظ پنجره های منازل به وسیله قیچی آهن بر اقدام به سرقت طلاجات، وجوه نقد و اسباب و وسایل منزل می کردند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی طی چند عملیات جداگانه هر 5 نفر عضو این باند دستگیر شدند.

انهدام باند جلال لوک در میرجاوه

عزیزی با اشاره به کشف بیش از 700 میلیون ریال اموال مسروقه در مخفیگاه سارقان بیان داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات پلیس تا کنون به 11 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیق از متهمان برای کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد، از شهروندان خواست تا ضمن رعایت هشدارهای انتظامی هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی و امنیتی خود را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟