اعدام برای آزار 2 دختر دبیرستانی در باغ ورامین / زن مرد شیطان صفت زائو بود

2 دوست مرد شیطان صفت که نقشه ربودن دختر دانش آموز را اجرا کرده بودند هر کدام به 10 سال زندان محکوم شدند.

رسیدگی به این پرونده از خردادماه سال 98 با شکایت یک دختر نوجوان که همراه دوستش از مقابل مدرسه شان در ورامین ربوده و در یک باغ مورد آزار قرار گرفته بود آغاز شد.

دروغ پردازی شیطان صفت ورامینی

دختر 16ساله به نام آریانا به مأموران گفت: مدتی پیش از طریق اینستاگرام با پسری به نام رضا آشنا شدم .او به من ابراز علاقه کرد و گفت قصد ازدواج دارد .به او گفتم قصد ازدواج ندارم اما رضا هر روز با من تماس می گرفت و برایم پیام می فرستاد و با من درددل می کرد تا اینکه از من خواست دختری را برای ازدواج به او معرفی کنم. من یکی از دوستان مدرسه ای ام به نام فرناز را به او معرفی کردم. به همین خاطر رضا به همراه یکی از دوستانش به نام فرهاد مقابل مدرسه مان آمد. من به همراه فرناز سوار ماشین رضا شدیم. رضا و دوستش ما را به گردش بردند و ساعتی بعد ما را مقابل مدرسه از ماشین پیاده کردند.رضا گفت فردا بار دیگر دنبال ما می‌آید تا این بار فرناز را با مادرش آشنا کند. او می گفت به فرناز علاقمند شده و قصد دارد به زودی با او ازدواج کند.

آریانا ادامه داد: صبح روز بعد رضا و دوستش بار دیگر با پژو مقابل مدرسه ما آمدند و ما را سوار ماشین کردند. ما فکر می کردیم قرار است به خانه رضا برویم تا دوستم با مادر رضا آشنا شود اما هنوز مسافت زیادی راطی نکرده بودیم که رضا و دوستش به رویمان چاقو کشیدند. آنها ما را تهدید به مرگ کردند و به زور به باغی در قوچ حصار ورامین بردند. آنجا رضا با یک نفر از دوستانش تماس گرفت.

تهدید با شوکر برای اقدام شیطانی

دختر نوجوان گفت: بعد از اینکه دوست رضا به نام سهراب به آنجا آمد مرا به زور به دستشویی باغ برد و با شوکر تهدیدم کرد. او بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد. همان موقع مرد میانسالی که به نظر صاحب باغ بود به آنجا آمد. او وقتی متوجه حضور ما شد با رضا و دوستانش دعوا کرد. همان موقع رضا و دوستانش بلافاصله ما را سوار ماشین کردند تا مقابل مدرسه ببرند. اما در میان راه سهراب در ماشین فرناز را نیز آزار داد. آنها تهدید کردند اگر در این باره به کسی حرفی بزنیم ما را می کشند.من وقتی به خانه برگشتم موضوع را به مادرم گفتم اما دوستم فرناز سکوت کرده و به کسی حرفی نزده است.

به دنبال اظهارات دختر نوجوان پلیس به تحقیق پرداخت و صاحب باغ را بازداشت کرد. به این ترتیب مرد شیطان صفت و دو دوستش ردیابی و بازداشت شدند. آنها اما خود را بی‌گناه خواندند و ادعا کردند دختران دبیرستانی با خواست خودشان به باغ آمده بودند.

برای سه متهم کیفرخواست صادر و پرونده شان برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

ترس از شکایت

در ابتدای جلسه آریانا درخواست اشد مجازات را مطرح کرد.وی گفت: دوستم از ترس آبرویش شکایتی نکرده اما از لحاظ روحی و روانی روزگار خوبی ندارد.

سپس رضا 19ساله گفت : وقتی به باغ رفتیم من با دوستم سهراب تماس گرفتم تا به باغ بیاید اما هرگز فکر نمی کردم قصد آزار دختران جوان را داشته باشد. وقتی آریانا را به زور به دستشویی برد من توان مقابله دربرابر او را نداشتم.

فرهاد نیز گفت: من برای تفریح همراه رضا رفته بودم و به پیشنهاد او دو دختر را با هم به باغ بردیم .اما من آنها را آزار ندادم.

نوبت دفاع به سهراب 30 ساله که رسید سرش را پایین انداخت و ابراز پشیمان کرد. وی گفت: همسرم به تازگی وضع حمل کرده و در خانه پدرزنم بود. مدتی بود در خانه تنها بودم که دوستم با من تماس گرفت و مرا به باغ دعوت کرد. وقتی به آنجا رفتم و دو دختر نوجوان را دیدم وسوسه شدم. من با تهدید شوکر خراب آریانا را آزار دادم اما اتهام آزار فرناز در ماشین را قبول ندارم.

پشیمانی مرد شیطان صفت در دادگاه

وی در حالی که به شدت اشک می ریخت گفت: پشیمان هستم و تقاضا دارم به خاطر فرزندم که تازه متولد شده مرا ببخشید.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و سهراب را به خاطر تجاوز به عنف و زنای محصنه به 2 بار اعدام محکوم شد  اما به خاطر اینکه همسرش به تازگی وضع حمل کرده و از وی دور بوده از اتهام زنای محصنه تبرئه شدو فقط به یکبار اعدام محکوم شد.

رضا و فرهاد نیز که با ادعای دوستی دو دختر را به باغ کشانده و در مقابل سهراب هیچ مقاومتی نکرده بودند هر کدام به 10 سال زندان محکوم شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟