به‌ گزارش رکنا، ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه گذشته مأموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌ها خبر دادند.

بدنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی آغاز شد. در ادامه مشخص شد پسر ۳۶ ساله به خاطر وارد آمدن ضربه چاقو به گردنش به بیمارستان منتقل شده است. اما دو روز بعد با وجود تلاش کادر درمان تسلیم مرگ می‌شود. بررسی‌ها نشانی می‌داد که خواهرزاده مقتول او را به بیمارستان رسانده است بنابراین مأموران بلافاصله به تحقیق از پسر جوان پرداختند. او گفت: مقتول و برادرش که ۴۲ سال سن دارد و هر دو دایی‌های من هستند باهم در آپارتمانی در همسایگی ما زندگی می‌کنند.

دو روز قبل متوجه سر و صدا و درگیری بین آنها شدم. خودم را فوراً به آپارتمان آنها رساندم اما با بدن نیمه جان دایی کوچکم در حالی مواجه شدم که چاقویی در گردنش فرو رفته بود دایی دیگرم هم که بسیار ترسیده بود از محل فرار کرد. با مشخص شدن این موضوع، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت برادر فراری به اتهام جنایت را صادر کرد. تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه این جنایت نیز ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟