بازداشت دزد دوچرخه ها سوار بر موتور / در تهران رخ داد

سارق دوچرخه ها سوار بر موتور بود که پلیس او را دستگیر کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ هادی زمانیان رئیس کلانتری 111 هفت چنار گفت: اکیپی از ماموران کلانتری در حین گشت زنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به مرد موتور سواری که یک دوچرخه را با موتور خود حمل می کرد مشکوک شدند و دستور ایست برای مرد موتور سوار صادر شد.

وی افزود: مرد جوان ابتدا خود را بیگناه می دانست اما رفتارها و پاسخ وی به سوالات ماموران در خصوص حمل دوچرخه کافی بود تا وی به تناقض گویی بپردازد و ماموران در تحقیقات تکمیلی و استعلام از مرکز فوریت های پلیسی اطلاع پیدا کردند که این دوچرخه دقایقی قبل از پارکینگ یک خانه به سرقت رفته است.

بازداشت دزد دوچرخه ها در تهران

این مقام انتظامی ادامه داد: مرد موتور سوار در همان محل با توجه به مدارک و شواهد پلیسی به سرقت دوچرخه اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری 111 هفت چنار منتقل شد و در بازجویی های پلیسی به 6 فقره سرقت موتور سیکلت و 5 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد.

زمانیان گفت: متهم پس از تحقیقات ابتدایی و اعتراف به سرقت هایش برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرائم احتمالی در ا ختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 682479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟