پارک خوابی مهتاب بدون ترس از پسران تهرانی / 3 بار خودکشی در خانه پدرخوانده!

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، مهتاب دختر 17 ساله تهرانی از کودکی می‌دانست که با پدر و مادر ناتنی خود زندگی می‌کند. مهتاب از سن بلوغ رفتار هایش به کلی تغییر کرد؛ مهتاب در لحظه بی قراری با جسم برنده روی دست هایش خط اندازی می‌کرد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

مهتاب به مرور زمان رفتار های پرخاشگری اش بیشتر شد. حتی او 3 بار در خانه اقدام به خودکشی کرد. دختر جوان با فرار از خانه شروع به دوستی با پسر های غریبه و به مراجعه به خانه آن ها کرد. پس از سو استفاده کردن از مهتاب توسط پسرهای جوان او به خیابان و پارک ها پناه برد.

مهتاب حاضر بود در پارک بخوابد اما به خانه پیش پدر و و مادرش نرود. شبی که مهتاب در پارک با دست های زخمی و صورت خسته در خیابان قدم می زد تصمیم گرفت به پلیس تهران مراجعه کند.

فراری شدن دختر تهرانی

مهتاب دختر 17 ساله بعد از بازداشت توسط پلیس به خانواده اش تحویل داده شد او در تحقیقات پلیسی ماجرای خود را اینطور بیان کرد : « هنگامی که مادرم را از کودکی از دست دادم، یک زن و مرد من را به فرزند خواندگی قبول کردند آن آدم خوبی هستند؛  ولی نمی‌توانم کنار آن ها زندگی کنم.»

مهتاب ادامه داد : «حس خوبی نداشتم که کنار پدر و مادر ناتنی ام زندگی کنم. آن ها زندگی خوبی برای من فراهم کردند. پیش آن ها حس خوبی ندارم حاضرم در پارک بخوابم ولی به خانه نروم.»

مهتاب دختر 17 ساله در پایان گفت : «اوایل فراری شدنم چند شب را در خانه دوستانم و چند پسر سپری کردم. مدتی گذشت که آن ها هم جواب تلفنم را ندادند. مجبور شدم در خیابان ها و پارک دنبال جای خواب بگردم.».آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟