مرگ 2 کادر درمان سبزواری پس از تزریق واکسن کرونا

علت اصلی مرگ 2 کادر درمان در سبزوار بعد از تزریق واکسن کرونا اعلام شد.

به گزارش رکنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخلاف مطالب منتشر شده در برخی از شبکه‌های اجتماعی شهرستان، فوت ۲ تن از کادر درمانی سبزوار طی چند روز گذشته ارتباطی به تزریق واکسن کرونا نداشته است.

محمد باقرزاده روز چهارشنبه افزود: یکی از متوفیان بر اثر پارگی آئورت، جان خود را از دست داده است و دیگری نیز شب گذشته در محیطی خارج از بیمارستان فوت کرده است.

ماجرای مرگ 2 پرستار سبزواری بعد از تزریق واکسن کرونا

وی با بیان این که تاکنون فوت و یا مرگ مشکوک ناشی از تزریق واکسن کرونا در بین کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار رخ نداده است تصریح کرد: حدود ۹۰ درصد از پرسنل فعال در بخش کرونای دانشگاه علوم پزشکی سبزوار واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تاکنون عوارض خاصی بعد از تزریق واکسن کرونا در بین افراد دریافت کننده در زیر مجموعه این دانشگاه مشاهده نشده است.

باقرزاده افزود: واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه‌های پرخطر نیز بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت مرحله به مرحله انجام خواهد شد.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟