ناباورانه /  سرقت مسلحانه برنج و مرغ در ایران + فیلم
حجم ویدیو: 12.36M | مدت زمان ویدیو: 00:01:41

به گزارش رکنا، یک سوپرمارکت شبانه‌روزی در ایران، ساعت یک بامداد مورد سرقت مسلحانه برای چند گونی برنج و چند عدد مرغ قرار گرفت.

تحقیقات خبرنگار رکنا نشان می‌دهد بر خلاف اخبار اولیه، که گفته شده بود حادثه در  میدان کوثر کرمان رخ داده است، در این شهر نبوده و تحقیقات برای مشخص شدن شهر ادامه دارد.

تکذیب وقوع سرقت مسلحانه در کرمان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با انتشار اطلاعیه ای کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص وقوع سرقت مسلحانه از یک سوپر مارکت در میدان کوثر را تکذیب کرد.

کوروش احمد یوسفی با انتشار اطلاعیه ای در خصوص کلیپ سرقت مسلحانه از یک سوپر مارکت در میدان کوثر شهر کرمان منتشر شده در فضای مجازی گفت: با تمهیدات ویژه پلیس، امنیت کامل در شهرستان کرمان برقرار بوده و کلیپ منتشر شده مربوط به شهرستان کرمان نیست.

وی از شهروندان و رسانه های جمعی خواست به اخباری که از منابع غیر رسمی اعلام می شود توجه نکرده و از دامن زدن به اینگونه شایعات که باعث بر هم زدن آسایش و آرامش می شود جدا خودداری نمایند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: شهروندان گرامی می توانند اخبار موثق حوزه پلیس کرمان را از کانال پلیس کرمان (@policekerman) در پیام رسان سروش دریافت نمایند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 675516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟