شلیک 18 گلوله برای انتقام از شاکی / سیامک با پرونده ناموسی زندان بود

رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت سال ۹۸ به‌دنبال انتقال پیکر خونین مرد جوانی به‌ نام پوریا به بیمارستانی در ورامین آغاز شد.

به گزارش رکنا، وی که از ناحیه پا هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود تحت عمل جراحی قرار گرفت و پزشکان ۱۸ گلوله را از پای او خارج کردند، پس‌از بهبودی نسبی وی مردی به‌ نام سیامک را که از مجرمان سابقه دار بود به‌عنوان عامل شلیک معرفی کرد و گفت: من و برادرهایم سال‌هاست با یکی از بچه محل‌ها به‌ نام سیامک و برادرهایش بر سر مسائل ناموسی اختلاف داریم؛ چند سال قبل سیامک برادرزاده‌ام را ربود تا از ما انتقام بگیرد، اما با شکایت ما دستگیر و پس از محاکمه به ۱۰ سال زندان محکوم شد.او در این سال‌ها بارها ما را تهدید به مرگ کرده بود.

وی ادامه داد: شب حادثه به خانه برمی‌گشتم که ناگهان سیامک را دیدم که با یک اسلحه وینچستر مقابلم ایستاده است. او به‌تازگی از زندان آزاد شده بود؛ به محض دیدن او شوکه شدم ولی ناگهان به سمتم شلیک کرد، حتی وقتی روی زمین افتادم بالای سرم آمد و گفت این دفعه به پایت زدم اما دفعه بعد به مغزت شلیک می‌کنم و بعد هم با موتورش فرار کرد.

با این اطلاعات سیامک دستگیر شد اما منکر شلیک به پوریا شد و گفت که وی به خاطر دشمنی چنین ادعایی کرده است و من بی‌گناهم؛ در حالی که سیامک با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شده بود پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به آن رسیدگی شود. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟