تیراندازی انتقام جویانه در خوزستان / شلیک به سر با اسلحه شکاری

به گزارش رکنا، رئیس دادگستری شهرستان کرخه گفت: فردی که در جریان یک قتل مسلحانه متواری شده بود بعد از شناسایی کمتر از ۴۸ ساعت به همت ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

موسی‌پور اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل مسلحانه بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی به محل موردنظر اعزام شدند.

وی گفت: فردی که در جریان یک قتل مسلحانه متواری شده بود بعد از شناسایی کمتر از ۴۸ ساعت به همت ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

رئیس دادگستری شهرستان کرخه افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی اولیه صحنه مشخص شد یک نفر در جریان یک تیراندازی بر اثر شلیک اسلحه شکاری به قتل رسیده و ضارب هم پس از ارتکاب جرم از محل فرار کرده است.

دستگیری قاتل فراری در کرخه

این مسئول قضای تصریح کرد: ماموران با بررسی میدانی و براساس شواهد موجود هویت قاتل را شناسایی و طی یک سری اقدامات اطلاعاتی این فرد را بعد از شناسایی کمتر از ۴۸ ساعت از زمان وقوع قتل دستگیر کردند.

موسی پور گفت: این فرد پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی به جرم ارتکابی خود به انگیزه اختلاف قبلی با مقتول بیان کرد و نیز به بزه انتصابی معترف شد؛ در این راستا یک قبضه اسلحه شکاری نیز کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه جولان دادن به مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد و با افرادی که قصد بر هم زدن آسایش و امنیت مردم دارند بشدت برابر قانون برخورد می‌کنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟