قتل 2 برادر از سوی برادر کوچک خانواده / در تبریز رخ داد

پسر جوان که 2 برادر خود را به قتل رسانده بود در یک قدمی مرز دستگیر شد.

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌ شرقی از دستگیری قاتلی که دو برادر خود را به قتل رسانده و متواری شده بود خبر داد.

علی محمدی امروز در تبریز اظهار داشت: در پی دو فقره قتل ( قتل دو برادر توسط برادرشان) در 4 فروردین امسال در یکی از روستاهای اطراف تبریز و متواری شدن قاتل رسیدگی پرونده به صورت ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

دستگیری قاتل برادرکش

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی و هماهنگی قضایی قاتل را طی خروج از کشور در یکی از استان های غربی کشور دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه متهم انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلافات ملکی و مالی با برادرانش عنوان کرد و گفت: از متهم و همدستش یک قبضه سلاح جنگی و دو قبضه سلاح شکاری کشف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

محمدی امنیت را خط قرمز پلیس عنوان و تاکید کرد: احیانا اگر افرادی بخواهند با تهیه سلاح گرم امنیت و ارامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با آنان برخود قانونی و سخت خواهد کرد.

گزارش فارس حاکی است، چهارم فروردین امسال بردار 35 ساله دو برادر 43 و 44 ساله خود را کلت در یکی از روستاهای اطراف تبریز به قتل رساند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟