ثبت 300 جرم در پرونده 11 تبهکار تهرانی

باند سرقت داخل خودرو در تهرات متلاشی شد این 11 مرد خلافکار با اینکه بارها به زندان افتاده بودند باز هم دست از سرقت برنداشته و بعد از آزادی دست به جرائم سنگین تر زدند.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 5 نفر سارق و 6 نفر خریدار اموال مسروقه لوازم محتویات داخل خودرو خبر داد و گفت: در تحقیقات پلیسی این باند تبهکار به بیش از دهها فقره سرقت داخل خودرو در شهر تهران معترف شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآکاه "داود فرد" در توضیح خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد لوازم ، قطعات و محتویات خودرو در حوزه استحفاظی تهران بزرگ و ایجاد نارضایتی شهروندان و مراجعه مالباختگان به مراجع انتظامی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره بیستم مبارزه با سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بازداشت 11 مرد خلافکار تهران

فرد افزود: کارآگاهان با بررسی محتویات پرونده و جمعبندی اطلاعات موجود متوجه شدند سرقت ها توسط یک باند سابقه دار و حرفه ای در حال انجام است که با بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی تعداد 5 نفر از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت داخل خودرو شناسایی شد.

وی گفت: در ادامه بررسی ها مشخص شد این 5 نفر پس از آزادی از زندان با تشکیل یک باند اقدام به سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در شهر تهران می نمایند که با انعکاس اطلاعات بدست آمده به مقام قضایی دستور دستگیری اعضای باند صادر شد.

جانشین پلیس آگاهی تصریح کرد: کارآگاهان با شناسایی مخفیگان این باند طی چندین عملیات پلیسی سارقان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان اموال از قبیل قبیل زنجیر چرخ و ضبط و ابزار و چادرو مسافرتی کشف و به اداره بیستم منتقل شدند.

فرد عنوان داشت: در تحقیقات اولیه سارقان ضمن اعتراف به جرم خود اظهار داشتند اموال مسروقه را به 6 نفر مالخر در تهران می فروختند که بلافاصله با هماهنگی قضایی هر شش نفر خریدار اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه اموال از قبیل ابزار الات و باند وضبط و دوچرخه و چادرو مسافرتی ، دو دستگاه دوچرخه ، پمب آب ، پمب باد ، پتو ،جارو برقی و تلویزیون کشف شد.

300 فقره دزدی در پرونده 11 تبهکار در تهران

سرهنگ کارآگاه فرد در پایان گفت: با توجه به دستگیری اعضای این باند سرقت و اعتراف به بیش از 300 فقره سرقت و کشف اموال مسروقه متهمان با صدور قرار قانونی جهت ادامه تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ می باشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟