ماجرای انتشار فایل صوتی توهین آمیز به مردم چرام / هتاک بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام گفت: پس از وقوع درگیری در شهر چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد فردی برای ملتهب کردن فضای شهرستان چرام، اقدام به انتشار فایل صوتی کرد.

به گزارش رکنا، ساجد صدری افزود: فردی که پس از وقوع نزاع دسته جمعی در شهرستان چرام، با انتشار فایل صوتی توهین آمیز و تهدید آمیز در فضای مجازی، اقدام به توهین به افراد و طوایف مختلف و هجو و ایجاد شرایط ناامنی می کرد با تلاش دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دستگیر و به زندان معرفی شد.

صدری گفت: اقدامات قضایی عاجل برای دستگیری و برخورد با سایر عوامل دخیل در این موضوع و افراد دیگری که باعث تشویش اذهان عمومی یا توهین به افراد و طوایف شده بودند ادامه دارد.

مردی که به مردم چرام توهین کرده بود بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام نسبت به کسانی که در این امر دخالت دارند، هشدار داد و افزود: کسانی که با به کار بردن سلاح سرد و گرم و استفاده از عناوین و الفاظ موهن و فعالیت در شبکه های اجتماعی و سعی بر ناامن کردن شهر و نیز فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی نمایند، دستگاه قضایی با اعمال مجازات‌های سنگین و اقدام عاجل و سریع با آنها برخورد خواهد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟