اولین فیلم از صحنه قتل مرد تهرانی وسط خیابان در میدان آرژانتین
حجم ویدیو: 11.95M | مدت زمان ویدیو: 00:01:52

چهارشنبه 20 اسفند ماه سال جاری حوالی ساعت 3 بعد از ظهر مرد تهرانی که در اسنپ کار می‌کرد پائین تر از میدان آرژانتین رو به روی محل کار همسرش با ضربات مهلک چاقو به قتل رسید.

خبرنگاران رکنا در صحنه قتل راننده اسنپ

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی رکنا ،  جسد مقتول 42 ساله پس از بررسی های ابتدایی به دستور بازپرس ویژه قتل برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و بازپرس شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات پلیسی و فنی در صحنه جرم شروع به تحقیق کردند.

رفته رفته ازدحام مردم در صحنه جرم بیشتر می شد و پلیس درحال متفرق کردن جمعیت بود. از اظهارات ضد و نقیض اهالی منطقه مشخص بود که 3 مرد با ضربه چاقو در حالی که مقتول منتظر همسرش در ماشین به قتل رساندند.

ه قتل مرد تهرانی در میدان آرژانتین

قتل مرد 32 ساله تهرانی در میدان آرژانتین

قتل مرد تهرانی در میدان آرژانتین

بررسی های اولیه پلیس نشان می‌داد که قتل مرد تهرانی توسط 3 مرد کینه جویانه بوده است و عاملان از قبل منتظر مقتول 42 ساله بودند.

ماشین سفید رنگ پژو 206 که مرد تهرانی در آن به قتل رسیده بود توسط پلیس به آن سوی بلوار جا به جا شد.

دقیقا رو به روی قتلگاه مرد تهرانی محل کار همسر مقتول بود. وی که پس از حادثه هنوز در آن مکان حضور داشت صدای شیون و زاری شدید به گوش می‌رسید یک مامور پلیس با حضور در آنجا سعی در آرام کردن فضا را داشت.

قتل مرد تهرانی در میدان آرژانتین تهران

با تمام شدن کار پلیس و مقامات قضایی و تاریک شدن هوا 3 پاکبان با ریختن خاک سعی در تمیز کردن محل حادثه داشتند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات در خصوص این پرونده جنایی به دستور بازپرس شفیعی در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کدخبر: 669318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟