مردی زنش را کشت و جسدش را در بیابان های پاکدشت دفن کرد + عکس

مرد جوان زنش را با شال به قتل رساند و جسدش را در بیابان های پاکدشت دفن کرد.

سرهنگ " رضا علی بخشی" با اعلام این خبر گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با 110مبنی بریک مورد گم شدن خانم 25ساله ای در یکی از شهرک های مسکونی شهرستان ، و وصول پرونده گم شده به پلیس آگاهی ، با توجه به اهمیت و حساسیت این ماموریت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

دست نوشته مرموز زن گم شده در خانه

سرهنگ " علی بخشی" تصریح کرد: در تحقیقات اولیه همسر مقتوله اعلام کرد که همسرش در نوشته ای که در خانه بجا مانده اظهار داشته که قصد دارد از خانه خارج شود و دست به خودکشی بزند ، پس از بررسی این دست نوشته،جمله ای با عنوان اینکه من در سلامت کامل عقلی و جسمی این مطلب را می نوسیم شک کارآگاهان را برمی انگیزد.

علی بخشی گفت : خودروی تازه شسته شده و تمیز شوهر مقتوله و خراش ایجاد شده در ناحیه گردن نامبرده حین مصاحبه، توسط کارآگاهان روئیت و ظن پلیس را مبنی بر گناهکار بودن شوهر مقتول تقویت می کند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضایی تحقیقات از وی آغاز و بالاخره به قتل همسرش اعتراف و اعلام کرد پس از مشاجره با وی او را با شال خفه کرده و اثرات خراش بر گردن نیز جای ناخن مقتول هنگام تلاش برای نجات بوده است که جسد را در پوشش کیسه زباله مخفی و با خودرو به بیابان های اطراف شهرستان انتقال دادم.

پیدا شدن جسد زن 25 ساله در بیابان

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت بیان داشت: با راهنمایی قاتل جسد مقتول کشف و پس از بازسازی صحنه و تکمیل پرونده ،جهت سیر مرال قانونی تحویل مراجع محترم قضایی شد.

سرهنگ علی بخشی در پایان توجه به نکات ریز وساده را در پرونده های جنایی حائز اهمیت دانست و اعلام کرد توجه به نوشته منتسب به مقتوله و خودروی تمیز و تازه شسته شده و خراش گردن قاتل معمای این قتل را حل کرد که نشان از تجربه و دقت نظرکارآگاهان پلیس آگاهی و هوشمندی پلیس می باشدآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟